رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: دستگاه قضایی برای صیانت از حق مردم با کسی تعارف ندارد

14:31 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۵۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: دستگاه قضایی برای صیانت از حق مردم با کسی تعارف ندارد
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به اتفاق معاونین و اعضای شورای قضایی استان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان_ محمد رزم رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین و اعضای شورای قضایی استان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دستگاه قضا خود را موظف به صیانت از حقوق مردم می‌داند، اظهار کرد: مجموعه دادگستری و سازمان‌ها تابعه قوه قضاییه در استان با وحدت و انسجام برای اعمال قانون و اجرای عدالت تلاش می‌کنند و سعی دارند تا با هم‌افزایی و تعامل پاسخ به مطالبات مردمی را به نحو مطلوب عملیاتی سازند.

وی افزود: دستگاه قضایی برای صیانت از حق مردم با کسی تعارف ندارد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضاییه سعی می‌کند تا تصویری واقعی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم متبلور سازد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نماینده، ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه قضایی استان برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات قضایی شهروندان بر تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی مردم تأکید کرد.

وی افزود: یاید قوانین و مقررات را برای مردم تشریح کرد و نباید اجازه داد که مردم با جهل به قانون مرتکب جرم یا تخلف شوند.

امام جمع شهرکرد تصریح کرد: باید با تدبیر و همفکری مشکلات جامعه را حل کرد و نگذاشت که این مشکلات برای مردم تبدیل به معضل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی عنوان کرد: در استان ما بحث تعیین تکلیف زمین‌های فناوران ۲ و طرح مسکن ملی موضوعاتی است که به شدت مردم را رنج می‌دهد و مسئولان و متولیان امر باید برای حل سریعتر این مسائل چاره‌اندیشی کنند.  

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *