قالیباف در اجلاس روسای مجالس اسلامی و آسیایی حضور پیدا می‌کند

13:34 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۴۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
قالیباف در اجلاس روسای مجالس اسلامی و آسیایی حضور پیدا می‌کند
مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت:در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی رئیس مجلس کشورمان در نشست فوق العاده روئسای مجالس اسلامی و آسیایی حضور خواهد یافت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، کاظم شافعی مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در توضیح برنامه‌های رئیس مجلس در نخستین روز نشست روسای مجالس عضو اتحادیه بین‌المجالس جهانی در ژنو و نشست‌های حاشیه‌ای آن، گفت: تا ساعتی دیگر آقای دکتر قالیباف در نشست فوق العاده PUIC در حاشیه یکصد و چهل و نهمین اتحادیه بین المجالس جهانی و با حضور سران مجالس کشور‌های اسلامی شرکت می‌کنند.

وی افزود: در این نشست تعدادی از رؤسای مجالس کشور‌های اسلامی نیز حضور خواهند داشت، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به ایراد گزارشی از سفر روز گذشته خود به بیروت را به اعضای جلسه PUIC ارائه خواهند کرد.

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز آقای دکتر قالیباف با تولیا اکسون رئیس تانزانیایی اتحادیه بین المجالس (رئیس مجلس ملی تانزانیا) نیز دیدار خواهند داشت. 

شافعی همچنین تصریح کرد: بعداز ظهر امروز به وقت محلی نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع پارلمانی آسیایی که در حاشیه یکصد و چهل و نهمین نشست مجمع عمومی IPU برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد و در این نشست مواضع کشور در خصوص تحولات جاری منطقه را تبیین و پس از آن نشست‌های دوجانبه‌ای را با تعدادی از روئسای مجالس حاضر در ژنو خواهند داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *