مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد

12:53 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۲۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد
مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی با حضور نمایندگان طرفین در نهمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان - دهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، معاون قضایی و قائم‌مقام ستاد، مسئولین و نمایندگان طرفین برگزار شد و مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص آن‌ها اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) گفت: تعطیلی واحد‌های تولیدی، بیکاری و عدم اشتغال نیروی کار، بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد، لذا یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی استان، حمایت از بخش تولید، کارآفرینان و رفع موانع تولید است.

کرمی در ادامه ضمن تأکید بر پیگیری مصوبات قبلی، خاطرنشان کرد: بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه، تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هستند.

در پایان جلسه روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله واحد تولید چرم (درخواست امهال تسهیلات)، واحد مرغداری گوشتی (درخواست امهال و تعیین تکلیف مانده بدهی)، شرکت تعاونی گاو شیری (درخواست اعطای مهلت جهت پرداخت بدهی)، شرکت فن آور سولار آسمان (درخواست تعیین تکلیف وضعیت پرونده)، مجتمع گلخانه‌ای عباسی تکیه (درخواست صدور پروانه حفر چاه و پروانه تأسیس واحد‌های فرعی)، با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

شایان ذکر است که در ابتدای جلسه از سوی شورای خیرین دادگستری استان کرمانشاه از آرین سلیمی جوان برومند کرمانشاهی و قهرمان المپیک تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است این قهرمان المپیک به منظور الگوسازی برای جوانان استان و بهره مندی از نظرات وی در این حوزه، با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی به عضویت شورای خیرین دادگستری استان کرمانشاه درآمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *