دادستان جدید شهرستان فردوس معرفی شد

9:21 - 22 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۱۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان جدید شهرستان فردوس معرفی شد
اسماعیل یوسفی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردوس در استان خراسان جنوبی معارفه شد.

خبرگزاری میزان- مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان فردوس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی، ائمه جمعه اسلامیه و فردوس، فرماندار و مدیران اداری و نظامی و انتظامی شهرستان فردوس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: خدمت به خلق از زمینه‌های تقرب به درگاه الهی است و همواره ما باید در طول مدت انجام وظیفه مان در خدمت مردم باشیم و نفع و سود خدمت ما برای مردم باشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق (ع) گفت: چنانچه گره گشایی از مومنین و خدمت به مردم صورت بگیرد، ثوابش ۱۰ برابر طواف خانه خداست.

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به اینکه همه مسئولیت‌ها امانت و موقتی است، گفت: مسئولین باید از فرصت اندکی هم که در اختیارشان قرار می‌گیرد نهایت بهره را ببرند و در خدمت مردم باشند.

فرماندار شهرستان فردوس در این جلسه گفت: احساس امنیت جز با ورود دقیق و منظم سیستم قضایی رقم نخواهد خورد.

روشن از همبستگی خوب بین مجموعه دولت، قوه قضاییه و مجلس خبر داد و افزود: مجموعه دولت و قوه قضاییه آمادگی کامل را جهت توسعه منطقه و آبادانی دارند.

در پایان اسماعیل یوسفی داستان جدید منصوب شده گفت: پیگیری مستمر جهت تحقق سند تحول قضایی، پیگیری برنامه‌های عملیاتی دادسرا‌های سراسر کشور، پیگیری احکام مرتبط با قوه قضاییه در قانون برنامه ۵ ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و صیانت از امنیت روانی مردم در فضای مجازی، شناسایی و رفع مواردی که موجب نقض حقوق عامه شده و کاهش ورودی پرونده‌ها با ورود به حوزه پیشگیری از برنامه‌هایم در حوزه دادستانی خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین زارع حسینی تقدیر و تشکر و اسماعیل یوسفی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردوس منصوب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *