برگزاری جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی هندبال با ۲ دستور

18:03 - 21 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۱۰۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
برگزاری جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی هندبال با ۲ دستور
پنجمین جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی هندبال با دو دستور جلسه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، پنجمین جلسه کمیته فنی با هدف بررسی و تعیین شاخص‌های انتخاب سرمربی و مربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان و همچنین ارزیابی وضعیت تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان با حضور علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون، و اکثریت اعضای این کمیته برگزار شد. 

در این جلسه با حضور نادعلی ذکایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی، همچنین غلامحسین نکویی رییس انجمن هندبال ساحلی کشور و حسن افتخاری مدیرفنی تیم، روند آماده‌سازی این تیم ارزیابی و سرمربی تیم به سوالات اعضای کمیته فنی پاسخ داد.

در این نشست نادعلی ذکایی در خصوص برگزاری اردوهای متعدد آماده‌سازی، حضور در لیگ برتر هندبال ساحلی و برگزاری چندین بازی تدارکاتی گزارشی به اعضای کمیته ارائه و وضعیت تیم را خوب توصیف کرد.

اعضای کمیته فنی در ادامه این نشست ۵ ساعته در خصوص بررسی و تعیین شاخص‌های انتخاب سرمربی و مربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت شاخص‌های انتخاب این نفرات را تعیین کردند. 

لازم به ذکر است در این جلسه ایرج رضایی رییس سازمان تیم‌های ملی، علی‌اکبر خوشنویس زارچ دبیرکل فدراسیون، سید حسن افتخاری، محسن طاهری و محمود یوسفیان اهری به‌عنوان اعضای کمیته فنی حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *