پیشرفته‌ترین مرکز دیالیز کشور توسط هلال‌ احمر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

14:43 - 21 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۸۰۶۲
پیشرفته‌ترین مرکز دیالیز کشور توسط هلال‌ احمر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به‌زودی پیشرفته‌ترین مرکز دیالیز کشور را با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا راه‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری با اشاره به این که پیشرفته‌ترین مرکز دیالیز کشور با استفاده از تجهیزات روز دنیا جهت ارائه خدمات دیالیز با بالاترین سطح بزودی راه اندازی خواهد شد، گفت: در مرکز دیالیز هلال احمر همگام با کشور‌های پیشرفته از HDF به عنوان فناوری روز دنیا استفاده خواهد شد.

وی افزود: این فناوری که ترکیبی از همودیالیز و هموفیلتراسیون است با حذف مواد زائد با اندازه مولکولی متوسط و بالا موجب کاهش چشم گیر عوارض قلبی و عروقی در بیماران دیالیزی می‌شود. همچنین با استفاده از سیستم‌های اتو فلو و اکوفلو پاکسازی بهتر سیستم و استفاده بهینه از منابع مورد استفاده دستگاه حاصل می‌شود.

عسکری ادامه داد: دستگاه‌های مورد استفاده در این مرکز با دارا بودن سیستم کنترل وضعیت بیمار در حالت‌های اضطراری و سنسور‌های کنترل نشتی در مسیر خون محلول دیالیز و همچنین قابلیت نصب ماژول‌های متنوع شامل ماژول BPM برای کنترل فشار خون بیمار به دو صورت اتوماتیک یا دستی، ماژول BTM برای اندازه گیری مقدار ریسیرکولیشن خون و ماژول VAM برای کنترل نشت خون از سوزن‌های وریدی و شریانی امنیت و کیفیت دیالیز را تضمین می‌کند.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: این دستگاه امکان درمان و انجام همودیافیلتراسیون آنلاین با کیفیت بسیار بالا را فراهم می‌کند و به علت برخورداری از تکنولوژی پیشرفته عملکردی می‌تواند بدون محدودیت به صورت آنلاین مایع جایگزین فیزیولوژیک مورد نیاز را با درجه خلوص بالا از محلول دیالیز تهیه کند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی خاطرنشان کرد: این دستگاه یک سیستم کاملا یکپارچه در جهت حمایت و تقویت دیالیز برای زمان حال و آینده است و بر مبنای سه اصل شامل بهترین روش درمانی برای بیماران، بهترین عملکرد برای تمامی‌کاربران و استفاده بهینه از منابع ساخته شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *