محرم نویدکیا از مس رفسنجان جدا شد/ پیروانی مربی موقت رفسنجانی‌ها

8:38 - 21 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۹۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محرم نویدکیا از مس رفسنجان جدا شد/ پیروانی مربی موقت رفسنجانی‌ها
مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی در خصوص شرایط کادر فنی این باشگاه پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین ارائه داد.

خبرگزاری میزان - نادر فتح‌اللهی با اشاره به اخباری که درباره قطع همکاری محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان مطرح می‌شود گفت: بعد از دیدار با شمس‌آذر نویدکیا در نشست خبری خواسته خودش برای جدایی از باشگاه را اعلام کرد و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشت. پورمحمدی در این جلسه با قاطعیت اعلام کرد حاضر به پذیرش این درخواست نیست. باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم تمامی نیاز‌ها و ابزار‌های لازم برای موفقیت فراهم شود.

وی ادامه داد: عملکرد تیم از نظر فنی مثبت بوده و دو شکست اخیر هم حاصل اشتباهات داوری بوده و قطعا این تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد. با وجود پافشاری نویدکیا بعد از جلسه تصور این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و محرم کارش را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهد، اما دو روز بعد از بازی راهی اصفهان شدند و اعلام کرد دیگر به تمرینات باز نخواهد گشت.

فتح‌اللهی اضافه کرد: محرم نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است که در این مدت جو بسیار خوبی در تیم ما ایجاد کرده بود. طی ۷۲ ساعت گذشته به هر نحوی برای بازگشت او تلاش کردیم و تماس‌های زیادی گرفته شد. مدیرعامل باشگاه اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواسته‌ای به جز بازگشت وی نداشته‌اند، اما هیچ‌کدام از این درخواست‌ها را قبول نکرد و با قاطعیت اعلام کرد دوران همکاری اش با مس تمام شده است.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شرایط کادر فنی این باشگاه گفت: با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق نظر و خواسته نویدکیا زیر نظر امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران است به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود. در نهایت و در صورتی که جدایی نویدکیا قطعی شود چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند. مجموعه باشگاه مس و هواداران همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های نویدکیا خصوصا نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند و بدون شک قدردان این زحمات هستیم با این وجود همه بازیکنان و اعضای تیم هم قسم هستند که با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ آماده شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *