طارمی: داور به ما بی‌احترامی کرد/ با وجود ۱۰ نفره شدن ازبکستان را کنترل کردیم

21:33 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طارمی: داور به ما بی‌احترامی کرد/ با وجود ۱۰ نفره شدن ازبکستان را کنترل کردیم
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: درون زمین به داور احترام گذاشتیم، اما او به ما بی‌احترامی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی طارمی پس از دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و از قبل این موضوع را می‌دانستیم. برای این اردو شرایط خاصی داشتیم و تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه نیمه اول طوری که می‌خواستیم پیش نرفت و چیزی که مد نظرمان بود انجام نشد. در نیمه دوم با اخراجی که دادیم کار برایمان سخت شد، اما توانستیم بازی را کنترل کرده و موقعیت گل بسازیم. با شرایطی که وجود داشت نتیجه عادلانه‌ای به دست آمد. 

مهاجم تیم ملی درباره میزبانی از قطر در کشور امارات، عنوان کرد: وقتی بازی در کشور خودمان باشد حمایت طرفداران باعث دلگرمی ما می‌شود، اما متاسفانه یا خوشبختانه این شرایط به وجود آمده است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با یک برد شرایطمان در جدول بهتر شود.

طارمی در باره تاثیر VAR در نتیجه بازی گفت: به تصمیم داور احترام گذاشتیم. من با داور صحبت کردم و به او گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذاریم، اما مطمئنی دست بازیکن در زمان اعلام خطای هند، بسته بود؟ چیزی که بعد از بازی دیدیم متوجه شدیم علیرغم احترامی که در بازی گذاشتیم به ما بی احترامی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *