نماینده ولی فقیه در سپاه: انسداد مرز در سیستان‌و‌بلوچستان یک کار زیرساختی است

17:55 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۸۰۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده ولی فقیه در سپاه: انسداد مرز در سیستان‌و‌بلوچستان یک کار زیرساختی است
نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت که دیوارکشی مرز‌ها یک کار زیر ساختی مبنایی است.

خبرگزاری میزان -طبق گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیرو در جمع رزمندگان در مناطق مرزی جنوب شرق حضور یافتند و از کارگاه‌های طرح انسداد مرزی و روند پیشرفت کار و محل اجرای دیوارکشی که توسط گروه‌های رزمی مهندسی و پدافند غیرعامل  درحال ساخت است، بازدید بعمل آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی هدف از سفر خود را حضور در جمع سنگرنشینان خط مقدم انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلامی، دفاع از دین و عرض سلام، خدا قوت و رساندن سلام مقام معظم رهبری به این رزمندگان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در توصیف کار رزمندگان مستقر در این منطقه مرزی اظهار کرد: انسان اقدامات و زیبایی‌هایی را می‌بیند که این‌ها برای او قابل توجه است. واقعا جا دارد خدا را شاکر باشیم بخاطر همه نعمت‌هایش بویژه دو نعمت یکی نعمت رهبری هدایتگر و بی‌نظیر و یکی هم نعمت سپاه و بسیج. واقعا اینجا انسان می‌بیند اگر سپاه نبود را بهتر درک می‌کند و سپاه پاسداران به معنای حقیقی کلمه یعنی امنیت و خدمت. 

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با مدیریت سردار پاکپور عملکرد فوق العاده‌ای را بر جا گذاشت و در همه عرصه‌ها، چه عرصه‌های دفاع از انقلاب، مبارزه با ضد انقلاب و تحرکاتش، چه در خدمت‌رسانی به مردم در زمان‌های مختلف  عملکرد خوبی داشته است. همچنین خدمات نیروی زمینی را  در زمان کرونا، در سیل و زلزله فراموش نکرده ایم. امروز شاهد یک جلوه جدیدی از این جهاد نیروی زمینی هستیم و آن هم این کار زیبای دیوارکشی مرز‌ها است که بنظرم یک کار زیر ساختی مبنایی است. خیلی از آسیب‌ها‌ی کشور  و بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، تردد دشمن را محدود و کنترل می‌کند. خیلی از مسائل دیگر، اخلاقی، روحی و روانی را حل می‌کند و این یک اقدام مهم است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، افزود: این را هم عرض بکنم که مردم بدانند کار آسانی هم نیست، شاید شما می‌بینید  که  یک دیواری را آماده کردند، اما چگونه و چه مراحلی را باید گذراند، حتی مواد اولیه اش چقدر باید باشد؛ اینکه کجا ساخته شود با چه قالبی درست بشود  و چگونه منتقل بشود، موادی که میخواهند این دیوار را آماده کنند چگونه تهیه شود؛ این کاریست که جز از یک مجموعه نیروی انسانی جهاد گر و الهی با اراده‌های الهی بر نمی‌آید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: بنظرم بزرگترین کاری که انقلاب اسلامی برای ما کرد پرورش انسان‌های  با اراده، باقدرت، با عزم راسخ است که کار‌های جهادی را با قدرت انجام می‌دهند. خوشحالم و خدا قوت عرض می‌کنم و قطعا  می‌دانم که مقام معظم رهبری مدظله العالی  از این کار زیبا، فوق العاده خوشحال می‌شوند؛ چون این نه فقط خدمت به امنیت کشور است، بلکه خدمت به آسایش مردم و خدمت به زندگی مردم هم به حساب می‌آید. این کار هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است و خداوند این اقدام را از ما قبول کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *