رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با وزیر کشور دیدار کرد

11:03 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۷۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با وزیر کشور دیدار کرد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در دیدار با وزیر کشور به اهمیت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و نظامی و حفاظت از مرز‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با سردار سرتیپ اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

 رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در این دیدار با اشاره به ماموریت‌های مهم وزارت کشور، به ویژه تأمین و حفظ امنیت داخلی و استقرار نظم و آرامش در کشور، به اهمیت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و نظامی و حفاظت از مرز‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در این دیدار افزود: یکی از شاخصه‌های شما مرزشناسی است، انتظار می‌رود با شناختی که نسبت به مسائل مرزی وجود دارد، شاهد کاهش خلأ‌ها در این حوزه مهم باشیم.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد دیوار مرزی در جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت این اقدام جهت مهار مهاجرت غیرقانونی، قاچاق کالا و رعایت دیگر مسائل دفاعی و امنیتی تاکید کرد.

وزیر کشور در این دیدار با اشاره به اقدامات ارزنده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در برخورد با جرایم، از نقش موثر این مجموعه قضایی در کاهش وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح تشکر و قدردانی کرد.

مومنی از آمادگی وزارت کشور برای هرگونه همکاری و استفاده از تجارب ارزنده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد.

گفتنی است در این دیدار، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی دادستان نظامی تهران، کاظم نژاد مدیرکل حوزه ریاست و درزی معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *