راه‌یابی فیلم کوتاه «رویا» به یک جشنواره بلژیکی

16:03 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۶۷۰
راه‌یابی فیلم کوتاه «رویا» به یک جشنواره بلژیکی
فیلم کوتاه «رویا»، محصول باشگاه فیلم سوره، راهی سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Nature Namur شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش، فیلم کوتاه «رویا» به کارگردانی علیرضا صادقی محصول باشگاه فیلم سوره، به بخش رقابتی سی‌امین دوره جشنواره بین المللی فیلم "Festival International Nature Namur" راه یافت.

بدین ترتیب، این جشنواره ۱۱ تا ۲۰ اکتبر برابر با ۲۰ تا ۲۹ مهر در شهر نامور کشور بلژیک برگزار می‌شود.

جشنواره Nature Namur با هدف نمایش فیلم‌های با موضوع طبیعت از سراسر جهان، هر ساله تصاویر منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد و با به اشتراک گذاشتن این تصاویر، مردم را به حفاظت از محیط زیست ترغیب می‌کند.

از دیگر اهداف این جشنواره بین‌المللی می‌توان به ساخت و تولید فیلم‌هایی که به طبیعت اختصاص داده شده است، اعطای جوایز به سازندگان فیلم‌ها و پخش آثارشان برای مخاطبان گسترده، برگزاری جلسات بین متخصصان، گسترش تولیدات با بودجه محدود و همچنین ایجاد انجمن‌ها و بحث و گفتگو بین کارگردانان و عموم مردم در طول جشنواره، اشاره کرد.

این جشنواره از سال ۱۹۹۵ تاکنون به یکی از بزرگترین رویداد‌های طبیعت‌گرایی در اروپا تبدیل شده است و هر ساله بیش از ۳۵ هزار نفر از دوستداران طبیعت و عکاسی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند و با برگزاری چهار مسابقه بین المللی عکس، فیلم آماتور، فیلم حرفه‌ای و فیلم فوق کوتاه، فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های طبیعت فراهم می‌کند.

پخش بین‌المللی این فیلم کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *