مشاور فرمانده کل سپاه: سردار قاآنی در سلامت کامل هستند/ صهیونیست‎ها بدانند اگر بزنند محکم‌تر خواهند خورد

13:35 - 18 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۶۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرمانده کل سپاه: سردار قاآنی در سلامت کامل هستند/ صهیونیست‎ها بدانند اگر بزنند محکم‌تر خواهند خورد
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار قاآنی در سلامت کامل هستند، گفت که صهیونیست‎ها بدانند اگر بزنند محکم‌تر خواهند خورد.

سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با میزان گفت: صهیونیست‌ها در صحنه عمل به‌شدت دچار تردید هستند.

سردار جباری با تاکید بر اینکه اگر صهیونیست‌ها یک نقطه از کشور ما را بزنند ما ده‌ها نقطه از اراضی اشغالی را می‌زنیم، اظهار کرد: اگر این موضوع گسترش پیدا کند، ایران اسلامی و جبهه مقاومت چیزی از اسرائیل باقی نخواهند گذاشت.

 

 

معاون فرمانده کل سپاه تاکید کرد: صهیونیست‌ها بدانند اگر بزنید محکم‌تر خواهید خورد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین درباره عملیات وعده صادق۲، بیان کرد: وعده صادق ۲ را خوردند و توصیه می‌کنیم سرجایشان بنشینند.

وی با بیان اینکه اگربه فرض محال برای این که قلب پلیدشان آرام شود نقطه‌ای از کشور ما را بزنند ما ده‌ها نقطه از آن‌ها را می‌زنیم، تصریح کرد: بعد چه می‌کنند؟ اگر این روند گسترش یاید ایران اسلامی و جبهه مقاومت چیزی از اسرائیل باقی نمی‌گذارند. آن‌ها بدانند اگر نقطه‌ای از ایران را بزنند محکم‌تر و شکننده‌تر خواهند خورد.

سردار جباری با بیان اینکه نگاه ما به تدابیر امام جامعه است و چون مقداری طولانی شدن پاسخ ما طول کشید باعث شد آن‌ها غافلگیر شوند، تاکید کرد: فکر می‌کردند نظام ما می‌ترسد و رفتند در لاک دفاعی و ما از این فرصت استفاده کردیم و اول سامانه‌هایشان را از کار انداختیم و بعد زدیم و ۹۰ درصد موشک‌های ما به نقاطی که می‌خواستیم برخورد کرد و الحمدالله الان در شرایط دیوانه‌واری به سر می‌برند.

سردار قاآنی نشان فتح دریافت می‌کنند

سردار جباری همچنین در جمع خبرنگاران تاکید کرد که سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی، در سلامت کامل هستند و ان‌شاءالله در روزهای آینده از حضرت آقا نشان فتح دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: رژیم صهیونیستی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *