گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید نصرالله در هیچ جای دنیا آرامش نخواهد داشت

9:00 - 19 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۴۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید نصرالله در هیچ جای دنیا آرامش نخواهد داشت
یک نماینده مجلس با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بداند با ترور شهید سیدحسن نصرالله در هر منطقه از دنیا در معرض آسیب و خطر جدی قرار دارد گفت: حزب الله همچنان می‌درخشد و مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از گذشته در صحنه‌های مختلف حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحاجی محمد موحد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله بیان کرد: حزب الله مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب است که می‌فرماید « بعضى از اهل ایمان بزرگ مردانى هستند که به عهد خود با خداوند صادق مى‌مانند و بعضى به شهادت رسیده و بعضى انتظار شهادت مى‌کشند و هیچ‌گاه تغییر روش نمى‌دهند» .

وی ادامه داد: حزب‌الله یک تشکیلات عادی، معمولی و ساده نیست که رژیم صهیونیستی احساس کند با ترور امثال شهید سیدحسن نصرالله تضعیف و با چالش روبه‌رو می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس بیان کرد: قطعاً فقدان شهید سیدحسن نصرالله نه برای حزب الله بلکه برای عالم اسلام و تشیع، مستضعفین و محرومین صدمه سنگینی است، اما به این معنا نیست که رژیم صهیونیستی احساس کند با این جنایت آرامشی برای او به وجود خواهد آمد.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند با ترور شهید سیدحسن نصرالله در هر منطقه از دنیا در معرض آسیب و خطر جدی قرار دارد و حزب الله به هیچ عنوان این جنایت و حرکت مذبوحانه رژیم را بر نخواهد تابید.

موحد گفت: رژیم صهیونیستی یقین بداند که حزب الله همچنان می‌درخشد و مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از گذشته در صحنه‌های مختلف مخصوصاً در لبنان حضور خواهد داشت و خواب و آرامش را از این رژیم و اذناب آن خواهد گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *