کولیوند: امدادرسانی به مردم لبنان با حمایت خیرین ادامه دارد

21:59 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۲۷۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
کولیوند: امدادرسانی به مردم لبنان با حمایت خیرین ادامه دارد
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت نامناسب جنگ‌زدگان در لبنان، گفت که امدادرسانی به مردم مظلوم این کشور با حمایت خیرین و مردم نوع‌دوست ایران، ادامه دارد.

خبرگزاری میزان - پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در شبکه تلویزیونی افق، گزارشی از سفر ۲ روزه به سوریه و لبنان در راستای بررسی راهکار‌های کمک و امدادرسانی به جنگ‌زدگان ارائه کرد و گفت: در اوج حملات رژیم صهیونیستی همراه وزیر امور خارجه و دو نفر از نمایندگان به لبنان سفر کردیم و ۱۰ تن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان را همراه خود به لبنان بردیم.

وی ادامه داد: در لبنان جلسات و دیدار‌های مختلفی با مقامات صلیب سرخ و وزارت بهداشت و ... داشتیم و از بیمارستان‌ها بازدید کردیم. ما همانطور که در حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها در این کشور، مصدومان را به ایران منتقل کردیم، آماده امدادرسانی به مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان هستیم.

کولیوند بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی‌بخاطر ارزش‌های اسلامی و دستور بزرگان دین، جهت کمک به نیازمندان اقدام می‌کند و مردم نیز به همین دلیل از اقدامات بشردوستانه حمایت می‌کنند؛ از این نظر قابل قیاس با دیگر مجامع دنیا نیستیم.

وی تاکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و امدادرسانی به مردم مظلوم این کشور با حمایت خیرین و مردم نوع‌دوست ایران که همیشه حامی نیازمندان هستند، ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و لبنان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و حتی شرایط امداد و نجات در محل تخریب ساختمان‌ها و آوار را نیز نمی‌دهد.

کولیوند، گفت: آمبولانس‌ها و نیرو‌های امدادی برخلاف قوانین مورد هدف قرار می‌گیرند و در دو روز گذشته حداقل ۱۱ نفر از نیرو‌های امدادی شهید شده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با تمامی مشکلاتی که رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده در خدمت‌رسانی به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن حاضر است.

کولیوند، اضافه کرد: اساس کار جمعیت هلال‌احمر کمک به تمام مردم نیازمند در ایران و در سراسر دنیاست و امروز ۶۰ تن اقلام مورد نیاز جنگ‌زدگان ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: جوامع بین‌المللی به بیانیه پسنده نکنند و وارد عمل شوند، زیرا امروز مردم مظلوم غزه، لبنان، سوریه و یمن نیاز به کمک دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *