کارشناس اینترنشنال: طرفداران پهلوی اگر به قدرت برسند بلایی بر سر ایران می‌آورند که هیچ دشمن خارجی نتواند بیاورد

13:03 - 16 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۱۶۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
کارشناس اینترنشنال: طرفداران پهلوی اگر به قدرت برسند بلایی بر سر ایران می‌آورند که هیچ دشمن خارجی نتواند بیاورد
مهدی خلجی، در اظهارات اخیرش بخشی از اعتقادات ضد میهنی طرفداران سلطنت و رضا پهلوی را افشا کرد و گفت: برخی از سلطنت‌طلب‌ها می‌گویند استفاده از بمب اتمی هم ایرادی ندارد فوقش ۲۰۰ هزار نفر می‌میرند.

خبرگزاری میزان -  مهدی خلجی، کارشناس اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی اخیرا به ادعاهای عده‌ای سلطنت‌طلب که معتقدند حمله نظامی به ایران می‌تواند به تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران منجر شود واکنش نشان داد و گفت: رضا پهلوی و طرفدارانش با تصوری معکوس و وارونه معتقدند که تحریم و حمله نظامی می‌تواند در ایران انقلاب ایجاد کند.

وی با بیان اینکه طرفداران این جریان معتقدند که حتی در صورت نابودی ایران بازگشت رضا پهلوی به آباد شدن ایران می‌انجامد گفت: این افراد باید بدانند که بازگشت پادشاهی به ایران یک توهم ترحم‌برانگیز و خطرناک است.

خلجی ادامه داد: تفکر این دسته نشان دهنده این است که در میان آن‌ها درکی از توسعه، تاریخ و جهان امروز وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شنیده‌ام که برخی از سلطنت‌طلب‌ها می‌گویند استفاده از بمب اتمی ایرادی ندارد، فوقش ۲۰۰ هزار نفر می‌میرند اظهار کرد: این اعتقاد نشان می‌دهد که درکی از بمب اتم و جان انسان‌ها در میان این افراد وجود ندارد.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به این نکته که برخی از سلطنت‌طلب‌ها حتی به قیمت از بین رفتن میلیون‌ها انسان حاضرند به قدرت برسند گفت: طرفدران پهلوی اگر به قدرت برسند بلایی بر سر ایران می‌آورند که هیچ دشمن خارجی نتواند بیاورد.

خلجی در بخش پایانی اظهارات خود درباره رضا پهلوی نیز گفت: وی گفته است که اگر شاه شوم، شاه پروازی خواهم بود، شش ماه در واشنگتن و شش ماه در قصر تهران.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *