رئیس کل دادگستری فارس:تکریم ارباب رجوع بر اساس سند تحول و تعالی قوه قضاییه مورد توجه قرار گیرد

17:45 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۰۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری فارس:تکریم ارباب رجوع بر اساس سند تحول و تعالی قوه قضاییه مورد توجه قرار گیرد
رئیس کل دادگستری فارس گفت:خدمت خالصانه به مردم از ضروریات کار در دستگاه قضایی است و افراد در هر منصب و مرتبه و جایگاه مسئولیتی باید همواره خود را خادم و پاسخگوی مردم بدانند.

 خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان آباده ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری با مراجعان نیز دیدار کرد و روند خدمت‌رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی به همکاران قضایی و اداری تاکید کرد: سند تحول و تعالی قوه قضاییه نقشه راه و سند بالادستی ما در ارائه خدمت است و در این سند تکریم ارباب رجوع در همه ابعاد مورد تأکید قرار گرفته است.

وی رکن اصلی و اساسی تکریم و توجه به ارباب رجوع را ارائه خدمت در زمان متعارف و به بهترین شکل ممکن خواند و افزود: وظیفه اصلی ما رسیدگی به موقع به پرونده‌ها و اجرای قانون و تحقق عدالت است.

رئیس شورای قضایی استان فارس انجام وظیفه قانونی همراه با حُسن برخورد را از جمله حساسیت‌های مدیریت در مجموعه قضایی دانست و تصریح کرد: خدمت خالصانه به مردم از ضروریات کار در دستگاه قضایی است و افراد در هر منصب و مرتبه و جایگاه مسئولیتی باید همواره خود را خادم و پاسخگوی مردم بدانند.

وی در ادامه آخرین وضعیت راه‌اندازی و ارجاع پرونده به دادگاه‌های صلح در شهرستان آباده را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین با حضور در زندان شهرستان آباده با زندانیان نیز به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و ضمن تاکید به قضات در خصوص پرهیز از بازداشت‌های غیرضروری و استفاد بیشتر از مجازات‌های جایگزین حبس بر فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان جرائم‌غیر عمد با کمک‌های خیریّن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در جریان دیدار از زندان آباده درخواست‌های ۱۶ تن از مددجویان را بررسی و جهت رسیدگی ویژه قضایی به درخواست‌های آنان دستور ویژه صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *