الحوثی: دشمن اسرائیلی پس از عملیات طوفان‌الاقصی در آستانه فروپاشی است

17:35 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۷۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
الحوثی: دشمن اسرائیلی پس از عملیات طوفان‌الاقصی در آستانه فروپاشی است
دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی همه امکانات خود را برای حمله به غزه بسیج کرد، گفت که آمریکا حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن یکشنبه، پانزدهم مهر، طی سخنانی به مناسبت نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی (عملیات ۷ اکتبر/ ۱۵ مهر ۱۴۰۲) مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دشمن اسرائیلی در طول یک سال بیش از ۲۵۰ میلیون حمله و بمباران توپخانه‌ای به باریکه غزه داشته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینی‌ها و جنگ نسل‌کشی غزه از حدود ۱۰۰ هزار تن مواد منفجره اعم از بمب، موشک و مهماتی که آمریکا به آن داده، استفاده کرده است؛ در طول یک سال حمله رژیم صهیونیستی حدود ۱۵۰ هزار نفر در باریکه غزه شهید، مفقود و زخمی شده‌اند؛ اجساد ۷ هزار و ۸۲۰ شهید غزه هنوز دفن نشده، در زیر آوار مانده و به بیمارستان‌ها نرسیده و اطلاعاتشان نوشته نشده است.

به گفته وی، بسیاری از اجساد ناپدید شده‌اند، زیرا دشمن از سلاح‌ها و بمب‌های ممنوعه آمریکایی و به منظور کشتار جمعی و تخریب کامل استفاده کرده است.

دبیرکل انصارالله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی همه توان خود را بسیج کرده است، گفت: آمریکا، انگلیس و دیگر کشور‌های غربی در حمله به غزه از این رژیم حمایت کرده‌اند؛ این رژیم با ارتشی با ۳۵۰ هزار نظامی و ذخیره به باریکه غزه حمله کرد.

الحوثی درباره عملیات طوفان‌الاقصی گفت: طوفان‌الاقصی به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و فقط خائنان و صهیونیست‌ها می‌توانند آن‌ها را انکار کنند؛ دشمن اسرائیلی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، تقریبا غرق شد و کاملا فرو ریخت؛ بعد از طوفان‌الاقصی، مسئله فلسطین مجددا مطرح شد و نقشه‌های دشمن اسرائیلی و حامیانش شکست خورد؛ طوفان‌الاقصی فرهنگ جهاد فی‌سبیل‌الله را در بین ملت و بدون هیچ ضعف و تسلیم بدون توجه به فداکاری‌ها زنده کرد.

وی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی به جنگ‌های برق‌آسای دشمن صهیونیستی پایان داد و آن را در میان جنگ‌های فرسایشی و رویارویی طولانی فرو برد و دشمن و حامیانش را خسته کرد، گفت: جاه‌طلبی‌های دشمن صهیونیستی هرگز در فلسطین متوقف نمی‌شود، بلکه به بقیه اعراب و بقیه کشور‌های همسایه فلسطین با میل به کنترل منطقه گسترش می‌یابد؛ جاه‌طلبی‌های دشمن اسرائیلی روایت‌هایی نیست که گفته شود، بلکه پروژه‌های موجودی است که روی زمین کار می‌شود و پتانسیل عظیمی برای آن‌ها فراهم می‌کند.

دبیرکل انصارالله یمن در بخشی دیگر اقدام اسموتریچ علیه اردن را سبب برانگیخته شدن خشم این کشور خواند و گفت: دشمنان برای تغییر موازنه قوا در منطقه به نفع دشمن اسرائیلی و حذف جنبش‌های مقاومت فلسطین در غزه و پروژه دولت فلسطین تلاش می‌کنند.

در حال تکمیل ...



مراد
|
Belgium
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
0
ضربات پی در پی و ویرانگر بزنید تا دیر نشده
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *