سردار نقدی: ارتش رژیم صهیونیستی یک یگان از ارتش آمریکاست/ ۹۰ درصد از دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند حاضر به پذیرش تابعیت این کشور نیستند

14:15 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۶۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سردار نقدی: ارتش رژیم صهیونیستی یک یگان از ارتش آمریکاست/ ۹۰ درصد از دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند حاضر به پذیرش تابعیت این کشور نیستند
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیداری جهانی به‌وجود آمده درباره آمریکا بی‌نظیر است، گفت: ۹۰ درصد دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تابعیت این کشور را قبول کنند.

خبرگزاری میزان - سردار محمدرضا نقدی صبح امروز یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: القابی که امام راحل به رژیم سفاک دادند امروز بیش از همه درک می‌شود.  

وی افزود: رژیم صهیونیستی فرزند نامشروع آمریکاست و این را مردم دنیا امروز به درستی احساس می‌کنند.

سردار نقدی افزود: آمریکا در اردیبهشت سال گذشته ۲۶ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک نقدی کرد. ارتش رژیم صهیونیستی یک یگان از ارتش آمریکاست و رژیم صهیونیستی برای آمریکا مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند عقل محاسبه‌گر را از آمریکا گرفته است و امروز شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا در ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ با افتضاح کامل از افغانستان خارج شد. بیداری جهانی که اتفاق افتاده است بی‌نظیر است. امروز ۹۰ درصد دانشجویانی که برای تحصیل به امریکا می‌روند حاضر نیستند تابعیت امریکا را قبول کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت ۱۳ آبان افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال تفاوتی با دیگر سال‌ها دارد و آن تقارنش با چهلمین روز شهادت حسن نصراالله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: امروز فرمانده‌هان جبهه مقاومت هیچ کمبودی احساس نمی‌کنند. 

سردار نقدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند سرچشمه همه مشکلات بشر آمریکاست ادامه داد: با حمایت مستقیم آمریکا بیش‌از ۱۶ هزار کودک به خاک و خون کشیده شده است.

وی در خاتمه گفت: در ۱۳ آبان امسال از مدارسی که حضور بارزتری در مراسم دارند تقدیر خواهد شد و در تمام استان‌ها این مراسم توسط دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: 13 آبان سردار نقدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *