گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال ۱۴۰۲ تایید شد

12:20 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۴۶
گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال ۱۴۰۲ تایید شد
هم‌زمان با دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال ۱۴۰۲ بررسی و با حداکثر آرا موافق تایید شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه سازمان از ابتدای تاسیس در پوشش بیمه و مالیات کار موثری انجام نداده و عقب‌ماندگی زیادی دارد، اظهار کرد: در خصوص تعیین تکلیف ملک باغ اتحادیه نیز باید گزارشات لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه سازمان از شرکت‌ها و سازمان‌ها ۲۹.۵ میلیارد تومان و از افراد ۵۷ میلیارد تومان طلبکار است که رقم بالایی است و باید تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: سازمان ملزم به رعایت انجام تکالیف در شورای عالی سالانه است. ایجاد زیر ساخت مبارزه با پولشویی نیز از دیگر تکالیف این سازمان به شمار می‌رود.

مهدی مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اعلام اینکه رقم پوشش بیمه‌ای و مالیاتی ۳۳۵ میلیارد تومان بوده که ۲۵۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده و مابقی ارقام نیز در حال پیگیری است، گفت: ملک باغ اتحادیه نیز در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مورد پیگیری بود. تعیین حدود در سازمان اسناد انجام نشده بود و امکان صدور سند تک برگ وجود نداشت، اما با رفع مشکلات، دادستان نماینده قانونی را برای انتقال سند مشخص کرده و در چند ماه آینده سند به نام سازمان ثبت خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: وضعیت حساب‌های دریافتی از ۵۵۴ میلیارد تومان به ۳۶۷ میلیارد تومان کاهش یافته و تعیین تکلیف شده که این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با بیان اینکه مجمع تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار شده و وضعیت مناسب است، گفت: کارگروه‌ها تشکیل شده و طی جلسات آینده گزارشات لازم ارائه خواهد شد.

گفتنی است گزارش حسابرسی سازمان زیباسازی شهر تهران برای سال ۱۴۰۲ با حداکثر آراء موافق تایید شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *