شمارش معکوس برای اخراج اریک؛ مدیران شیاطین سرخ: با تو پیشرفتی حاصل نمی‌شود

12:40 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۹۴۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شمارش معکوس برای اخراج اریک؛ مدیران شیاطین سرخ: با تو پیشرفتی حاصل نمی‌شود
شرایط سخت تیم فوتبال منچستر یونایتد باعث شده تا اریک تن هاگ به لبه پرتگاه نزدیک شود.

خبرگزاری میزان - شرایط منچستر یونایتد وخیم‌تر از هر زمان دیگری شده. آن‌ها تحت هدایت اریک تن هاگ نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده اند تا جایی که این مربی شاید هفته‌های آخری باشد که روی نیمکت سرخ‌ها می‌نشیند. امروز یک بازی سرنوشت ساز برای او و شاگردانش است. بازی با استون ویلا در هفته هفتم لیگ برتر جزیره می‌تواند شام آخر او به همراه تیم باشد.

 اریک تنهاخ سه ماه پیش قراردادش با منچستریونایتد را تمدید کرد، اما اکنون آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال، سر جیم رتکلیف، مالک مشترک منچستریونایتد، تأکید کرد که این تصمیم در حیطه مسئولیت تیم مدیریتی باشگاه است که از تابستان امسال کار خود را آغاز کرده است. با وجود قهرمانی در جام حذفی مقابل منچسترسیتی در ماه می، منچستریونایتد در فصل جاری با مشکلات زیادی روبرو بوده است. شکست ۳-۰ مقابل تاتنهام و از دست دادن برتری ۲ گله مقابل پورتو در لیگ اروپا، فشار‌ها را بر تنهاخ افزایش داده است.

شمارش معکوس برای اخراج اریک؛ مدیران شیاطین سرخ: با تو پیشرفتی حاصل نمی‌شود

با این حال، تنهاخ همچنان از حمایت مدیریت باشگاه مطمئن است و می‌گوید که پیشرفت‌های تیم در راه است. او اظهار داشت: «من نگران این مسائل نیستم و به جایگاه فعلی تیم فکر نمی‌کنم. به وضوح در برخی حوزه‌ها پیشرفت خواهیم کرد و تیم ما رشد خواهد کرد. تا پایان فصل قضاوت خواهید کرد که به کجا خواهیم رسید. ما همه با هم هستیم؛ مالکیت، تیم مدیریتی، و کادر فنی. من کادر جدیدی را منصوب کردم، بازیکنان جوان جدیدی خریدیم و باید آن‌ها را هماهنگ کنیم. همانطور که درباره مانوئل اوگارته صحبت کردیم، این جایگاه یکی از موضوعات اصلی بود که قصد داشتیم در این فصل آن را تقویت کنیم، اما او به زمان نیاز دارد تا هماهنگ شود؛ و من می‌دانم که در فوتبال سطح بالا به شما زمان نمی‌دهند، بازیکنان باید فوراً عملکرد خوبی داشته باشند، اما این انتظار همیشه واقع‌بینانه نیست.»

تنهاخ در مورد مشکلات ذهنی تیم گفت: «مسئله ذهنی چیست؟ این طیف گسترده‌ای از مسائل است که باید به‌درستی به آن رسیدگی شود. این تیم باور دارد که تسلیم نمی‌شود، پس آن‌ها ذهنیت قوی دارند. اما در برخی دیگر از جنبه‌ها، اگر بخواهیم جام‌ها را ببریم، باید پیشرفت کنیم. بله، قطعاً در برخی زمینه‌ها باید بهتر شویم.»

شمارش معکوس برای اخراج اریک؛ مدیران شیاطین سرخ: با تو پیشرفتی حاصل نمی‌شود

پیش از این گفته شده بود که مدیران یونایتد به این مربی هلندی هشدار داده‌اند که تنها در دو بازی برابر پورتو و استون ویلا فرصت دارد که توانایی‌هایش را نشان دهد و شرایط را برای تیمش تغییر دهد، اما به نظر می‌رسد که حتی پیش از برگزاری بازی برابر استون ویلا هم احتمال ادامه حضور او روی نیمکت این تیم بسیار کم شده است. از مدتی قبل شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیاطین سرخ به دنبال جایگزینی اریک تن هاگ هستند. سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در طول تعطیلات بازی‌های فیفادی، فرصت خود را برای پیوستن به نیمکت منچستریونایتد رد کرده است. اینزاگی در دوران سرمربیگری موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و به وضوح توجه شیاطین سرخ را جلب کرده است. او لاتزیو را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و سپس به اینتر ملحق شد. سیمونه اینزاگی آن‌ها را به قهرمانی سری آ، دو قهرمانی در کوپا ایتالیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده و به نظر نمی‌رسد که تمایلی به ترک اینتر داشته باشد.

شمارش معکوس برای اخراج اریک؛ مدیران شیاطین سرخ: با تو پیشرفتی حاصل نمی‌شود

حال باید دید که سرنوشت این مربی هلندی چه خواهد شد. اریک که منچستر را به لبه پرتگاه برده و چندین سال است در جدول جزیره شرایط خوبی ندارد همچنان روی صندلی نشسته و خیال بلند شدن ندارد. نتیجه دیدار با استون ویلا هر چه باشد محکوم به برد هستند و اگر نتیجه‌ای غیر از آن رخ دهد باید منتظر واکنش شدید هواداران باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *