اطلاعیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره شرایط ورزشگاه تختی

9:11 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اطلاعیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره شرایط ورزشگاه تختی
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد که ورزشگاه تختی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران است.

خبرگزاری میزان - شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره انتقادات به شرایط ورزشگاه تختی اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

«در چارچوب دیدار‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس روز شنبه ۱۵ مهرماه در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو یزد بود. این دیدار نخستین بازی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در فصل جدید به میزبانی ورزشگاه تختی تهران بود. پس از بازی تصاویری از وضعیت این ورزشگاه در فضای مجازی منتشر و ورزشگاه تختی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور منتسب شد.

به اطلاع علاقه‌مندان فوتبال می‌رساند که ورزشگاه تختی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان تهران بوده و با تلاش این اداره آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.

از میان تمام ورزشگاه‌های کشور که مسابقات لیگ برتر فوتبال در آن برگزار می‌شود، تنها ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است که فاز نخست مقاوم‌سازی، بهسازی و استانداردسازی آن تا آخر پاییز به پایان می‌رسد و از ابتدای دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان به فوتبال خواهد بود.

بسیاری از ورزشگاه‌های فوتبال در سراسر کشور توسط شرکت توسعه ساخته شده و پس از افتتاح در اختیار ادارات کل ورزش و جوانان یا باشگاه‌های فوتبال قرار گرفته است.»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *