مربی تیم کشتی ستارگان ساری مدعی قهرمانی در لیگ شد/ کلانتری: به دنبال حضور در جام باشگاه‌های جهان هستیم

8:45 - 15 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۸۸۰
مربی تیم کشتی ستارگان ساری مدعی قهرمانی در لیگ شد/ کلانتری: به دنبال حضور در جام باشگاه‌های جهان هستیم
مربی تیم کشتی ستارگان ساری گفت: یکی از مهمترین اهداف تیم ستارگان ساری از حضور در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی در مسابقات است.

خبرگزاری میزان - در هفته سوم دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه الف تیم ستارگان پاس در سالن سیدرسول حسینی ساری با نتیجه ۹ بر یک مقابل تیم باشگاه ورزشی نیروی زمینی ارتش به پیروزی رسید.

در همین راستا صائب کلانتری، مربی تیم ستارگان ساری با بیان اینکه هفته به هفته با تدابیر مرتضی قربانی شاهد موفقیت چشمگیر تیم هستیم، گفت: کشتی‌گیران ما به آمادگی قابل قبولی رسیده‌اند و مطمئن باشید در فینال لیگ برتر به نتیجه خوب و قابل قبولی دست خواهیم یافت و آن را تقدیم مردم ساری می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران خارجی تیم، درباره سطح مسابقات این دوره لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: حضور کشتی‌گیران خارجی روس به کشتی‌گیران ملی‌پوش ما در آزمون و خطا‌ها کمک می‌کند تا در مسابقات جهانی، مسابقات آسیایی و المپیک کمتر اشتباه کنند.

کلانتری در پایان با تاکید بر اینکه هدف تیم ستارگان ساری قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد است، گفت: با تدابیر مرتضی قربانی و کادر فنی تیم حتماً در جام باشگاه‌های جهان نیز حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *