پرتوآذر با میراثی درخشان، از رقابت‌های داخلی خداحافظی کرد

13:21 - 13 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پرتوآذر با میراثی درخشان، از رقابت‌های داخلی خداحافظی کرد
فرانک پرتوآذر، قهرمان پرآوازه و نام‌آشنای دوچرخه‌سواری ایران و آسیا، به طور رسمی از حضور در مسابقات داخلی خداحافظی کرد.

خبرگزاری میزان - پرتوآذر که از سال ۱۳۹۳ تاکنون بار‌ها عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرده، در گفت‌وگویی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، دلیل این تصمیم خود را ایجاد فرصت برای ورزشکاران جوان‌تر و تمرکز بر رقابت‌های بین‌المللی عنوان کرد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پرتوآذر سال‌ها به عنوان پیشرو و الگویی برای نسل جوان دوچرخه‌سواران بانوی کشورمان شناخته می‌شود.

او معتقد است که رسالت خود را به عنوان یک پیشرو در دوچرخه‌سواری بانوان ایران به انجام رسانده و اکنون که زمان آن رسیده تا نسل جدید از ورزشکاران به عرصه رقابت‌ها قدم بگذارند، از مهم‌ترین برنامه‌هایش در آینده، کمک به پیشرفت حرفه‌ای این نسل جدید خواهد بود.

پرتوآذر اضافه کرد که رسیدن به این تصمیم و کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی، از پیروزی در یک مسابقه بسیار دشوارتر بود.

این ورزشکار، ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت روزافزون دوچرخه‌سواران بانوی ایران، تأکید کرد که همچنان به حضور در رویداد‌های بین‌المللی ادامه می‌دهد و تا زمانی که بتواند، تمام تلاش خود را در جهت افتخارآفرینی برای کشور به کار خواهد بست.

در پی اعلام این تصمیم از سوی پرتوآذر، رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، با قدردانی از این تصمیم ارزشمند پرتوآذر، اعلام کرد که از این ورزشکار به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزش ایران، حمایت کامل خواهد کرد. اسدی همچنین بر اهمیت حمایت از ورزشکاران جوان و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه دوچرخه‌سواری بانوان تأکید کرد.

پرتوآذر با عملکرد درخشان خود در مسابقات داخلی و بین‌المللی، الگویی بی‌بدیل برای نسل جوان دوچرخه‌سواران بانوی کشورمان بوده و نقش مهمی در افزایش محبوبیت این رشته ورزشی در میان زنان ایفا کرده است. او با کناره‌گیری از رقابت‌های داخلی، فصل جدیدی را در دوچرخه‌سواری بانوان ایران آغاز می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *