بیش از ۱۵۰ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان بابلسر بررسی شد

12:33 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بیش از ۱۵۰ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در شهرستان بابلسر بررسی شد
مسئولان قضایی استان مازندران در شهرستان بابلسر به مشکلات ۱۵۲ نفر رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران و مسئولان قضایی استان در شهرستان بابلسر، ۱۵۲ درخواست مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص این درخواست ها، صادر شد.

عباس پوریانی در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: برگزاری جلسات دیدار مردمی در شهرستان‌ها، فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق‌تر مشکلات مردم است و با توجه به اطلاع‌رسانی انجام گرفته، امروز با مردم شهرستان بابلسر دیدار و موارد مطرح شده در موضوعات مختلف از جمله تولید و سرمایه‌گذاری، کاهش اطاله دادسی و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین بر لزوم رعایت حقوق شهروندی با بهره مندی از ظرفیت دستگاه قضایی تاکید کرد و افزود: طی تماس با برخی مدیران شهرستان، مسائل مطروحه مردم مورد پیگیری قرار گرفت و در برخی موارد، ضمن مطالبه پرونده‌ها و مطالعه دقیق موارد مدنظر، دستورات لازم صادر شد.

پوریانی همچنین در ادامه تصریح کرد: حفظ حقوق شهروندی مردم برای ما بسیار ارزشمند است و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر لزوم اجرا و تحقق این موضوع نظارت ویژه خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین قضایی دادگستری استان و مدیران قضایی شهرستان بابلسر، صبح امروز در ابتدای ورود به این حوزه قضایی، با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم بابلسر، به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند و در ادامه نیز با حضور در دفتر امام‌جمعه بابلسر، مسائل و مشکلات مبتلابه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه گفتگو و تبادل نظر شد.

پوریانی همچنین ظهر امروز و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای شهرستان بابلسر، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *