ماموریت وزارت ورزش به استاندار‌ها برای بازسازی ورزشگاه‌ها

11:50 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۲۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ماموریت وزارت ورزش به استاندار‌ها برای بازسازی ورزشگاه‌ها
وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: به سرعت و به صورت سه شیفت کار می‌کنیم و ان‌شاءالله تا پایان پاییز آزادی در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری میزاناحمد دنیامالی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با تبریک عملیات وعده صادق ۲، گفت: اقدام شجاعانه نیرو‌های مسلح ایران در راستای بازدارندگی شرارت‌های رژیم صهونیستی بود.

وی تاکید کرد: پیام دولت ایران این است که ما دنبال جنگ نیستیم. پیام موشک‌های سه‌شنبه شب اثبات تبدیل گنبد آهنین به گنبد «آبکش» بود. به رژیم صهیونیستی نشان دادیم اگر به شرارت‌هایش ادامه دهد، حتما پاسخ‌های محکم‌تری دریافت می‌کند.

وزیر ورزش کشور درباره بحث ورزشگاه‌ها به ویژه آزادی اظهار داشت: مطالباتی که مردم دارند مطالبات درستی است. با یک انباشتگی در رابطه با نگه داشت ورزشگاه‌ها مواجه بودیم. از زمانی که شروع به کار کردم طی ۴۰ روز گذشته کار ویژه‌ای سامان دادیم، مردم مطمئن باشند که ما به زودی شرایط ورزشگاه‌ها را اعم از نور، سکو‌ها و حتی چمن را به یک سرانجام خوبی خواهیم رساند. در ارتباط با ورزشگاه آزادی نیز به سرعت به صورت سه شیفت کار می‌کنیم و ان‌شاءالله تا پایان پاییز آزادی در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به سیاست دولت چهاردهم برای وام اشتغال و ازدواج جوانان تصریح کرد: در این خصوص با وزیر اقتصاد و رییس‌کل بانک مرکزی نشست داشتم و سامانه ثبت‌نام‌ها باز شده و ان‌شاءالله پرداخت این دو وام به زودی انجام می‌شود.

دنیامالی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث استان‌ها علاوه بر لیگ برتر به لیگ دسته یک هم توجه داریم. با توافقی که با وزیر کشور داشتیم استاندار‌ها را مسئول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی که در آن لیگ برتر و دسته یک برگزار می‌شود، کردیم. آن‌ها رییس بازسازی و آماده سازی ورزشگاه‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *