وزیر کشور: اخراج اتباع غیر مجاز اولویت اول کشور است

11:25 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۳۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور: اخراج اتباع غیر مجاز اولویت اول کشور است
وزیر کشور درباره اتباع غیرمجاز با بیان اینکه کشور ما توان این میزان مهاجر را ندارد گفت: بیرون کردن اتباع غیر مجاز الویت اول کشور ماست.

خبرگزاری میزان - اسکندر مومنی امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای منافع ملی خود و بر اساس منشور سازمان ملل متحد و حمایت از جبهه مقاومت تصمیم خود را گرفت که جزئیات آن توسط وزیر دفاع به سمع و نظرتان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بارها در مورد اتباع تاکید کردیم که با توجه به افزایش این جمعیت و با وجود اشتراکات فرهنگی بسیار زیاد، کشور ما توان این میزان مهاجر را ندارد و در پی آن بسیاری از فرصت‌های شغلی گرفته شده است، بسیاری از منابع و یارانه‌‎ها در این حوزه صرف شده و بیرون کردن اتباع غیر مجاز در الویت اول کشور ماست.

وزیر کشور گفت: درمورد سیستان و بلوچستان هیئت‌هایی اعزام شدند، پیگیری‌ها انجام شده است، این اقدامات تروریستی کور همچون گذشته وجود دارد و با تمام توان در حال پیگیری هستیم.

مومنی درباره انتخاب استانداران نیز گفت: در گام اول استانداران موجود ارزیابی شدند و تعدادی می‌توانند بر اساس شاخص‌ها ابقا شوند و ظرف دو سه هفته آینده باقی استانداران نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *