امیر سرلشکر موسوی: اگر دشمن دست به جنایت دیگری بزند، پاسخ بعدی چندبرابر محکم‌تر خواهد بود

2:09 - 11 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۲۵۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر سرلشکر موسوی: اگر دشمن دست به جنایت دیگری بزند، پاسخ بعدی چندبرابر محکم‌تر خواهد بود
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امیدواریم رژیم صهیونیستی و بیش از آن، آمریکایی‌ها و حامیانشان، پیام لازم را دریافت کرده باشند؛ ادامه جنایات رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی آن منجر خواهد شد. 

خبرگزاری میزان –  امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تبریک عرض می‌کنم به ملت بزرگ ایران و مجاهدان جبهه مقاومت. امیدوارم این عملیات باعث شادی دل داغداران و مرهمی بر زخم‌های آن‌ها باشد. رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار، حاکمیت ما را نادیده گرفت و فرماندهان ما را به شهادت رساند. ما تلخی خویشتن‌داری را تحمل کردیم، اما این دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و پاسخ قاطعی دریافت کرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: همیشه اعلام کرده‌ایم که آغازگر هیچ جنگی نیستیم، اما با قدرت از حقوق خود دفاع خواهیم کرد. امروز یک پاسخ دریافت کردند و اگر دست به جنایت دیگری بزنند، پاسخ ما محکم‌تر و چندبرابری خواهد بود.

سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به این که با وجود قوی‌ترین لایه‌های پدافندی دشمن، موشک‌های ما از آن عبور کردند، افزود: در این مرحله از عملیات، همه اهداف نظامی بودند، اما اگر دوباره دست از پا خطا کنند، زیرساخت‌هایشان را هم ویران خواهیم کرد.

وی گفت: خدا قوت می‌گویم به هم‌رزمان عزیزم در نیروی هوافضای سپاه و همه کسانی که در این عملیات مشارکت داشتند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم رژیم صهیونیستی و بیش از آن، آمریکایی‌ها و حامیانشان، پیام لازم را دریافت کرده باشند. ادامه جنایات رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی آن منجر خواهد شد. این پیام برای آن‌ها بود که باید دست از شرارت، تجاوز، کودک‌کشی و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه در غزه و لبنان بردارند و حق حاکمیت کشور‌های دیگر را محترم بشمارند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: امیدواریم این عملیات بازدارندگی لازم را برای دشمن ایجاد کرده باشد، اگر عاقلانه فکر کنند و محاسبات دقیقی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *