برگزاری شور عاطفه‌ها در تهران با شعار «آینده‌ساز باشیم»

15:08 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۱۴۲
برگزاری شور عاطفه‌ها در تهران با شعار «آینده‌ساز باشیم»
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ضمن اشاره به اینکه آیین شور عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» از ۲۰ شهریورماه شروع شده است، گفت: خیران نقش ارزشمندی در تحقق تأمین و اهدای ملزومات تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند را داشتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، سیدابوالفضل پرپنچی در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها که امروز ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: آیین شور عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» از ۲۰ شهریور ماه شروع شده و در مصلی نماز جمعه، اماکن، میادین و در مدارس نیز از آغاز سال تحصیلی اجرا شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت تا بتوانیم در شهر و استان تهران مسائل و نیازهایشان را مرتفع کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه استان تهران معین ۵ استان دیگر نیز است، ادامه داد: تلاش شده بتوانیم کمک‌هایی را به این استان‌های کم برخوردار نیز ارسال کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی (ره) استان تهران با بیان اینکه خیران نقش ارزشمندی در تحقق تأمین و اهدای ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند را داشتند، افزود: جا دارد از کمک همه خیران، آموزش و پرورش، رسانه ها، دانش آموزان و خانواده هایشان تقدیر و تشکر کنیم.

 پرپنچی با اشاره به اینکه امیدواریم این همراهی تا تأمین همه نیاز‌های دانش آموزان بی بضاعت ادامه داشته باشد، توضیح داد: مراسم شور عاطفه‌ها امروز در همه مدارس استان تهران برگزار شده و پیش از آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند برای شروعی بدون داشتن دغدغه ملزومات مورد نیاز کمک شده است.

وی عنوان کرد: بالغ بر ۲۲هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیته امداد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *