اسکوچیچ: امیدوارم به اعتبار رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود/ از شرایطی به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم

13:04 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسکوچیچ: امیدوارم به اعتبار رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود/ از شرایطی به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: متاسفانه تیم حریف هنوز به ایران نیامده و امیدوارم تا فردا بیایند که به اعتبار این رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود.

خبرگزاری میزاندراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی با موهان باگان هند اظهار داشت: درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم. آماده بازی هستیم و رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم ما در سطح بالاتری است. متاسفانه تیم حریف هنوز به ایران نیامده و امیدوارم تا فردا بیایند که به اعتبار این رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود. اهداف زیادی داریم و امیدوار هستیم بازی هر طور که امکان دارد برگزار شود.

وی افزود: اهداف بزرگی در این رقابت داریم و امیدوارم بازی به نحوی که هست، فردا برگزار شود. قطعا این شرایط برای ما هم مشکل‌ساز است، چون مطمئن نیستیم بازی فردا قرار است برگزار شود یا نه و این موضوع ما را به شک می‌اندازد که روند آماده‌سازی‌مان برای رقابت بعدی باید به چه شکلی باشد. مسلما از شرایطی که الان به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم، اما خوش‌بینم که این بازی به نحوی انجام شود.

اسکوچیچ تصریح کرد: دلیل حضور نیافتن تیم هندی در اینجا چه هست، موضوع صحبت نیست و دلیلش را دقیقا نمی‌دانم. حقیقت این است که الان دو باشگاه دیگر برای برگزاری بازی‌های آسیایی در ایران حضور دارند، هم دیروز بازی برگزاری شد و هم امروز قرار است بازی آسیایی در ایران برگزار شود که نشان می‌دهد مشکلی از این بابت وجود ندارد. امیدوارم هر طور شده لحظه آخر هم شده خودشان را برسانند. فکر می‌کنم قشنگ‌تر و زیبنده‌تر است که تیمی که نیامده، دلیلش را بگوید.

وی هم‌چنین درباره واکنش خود پس از پایان بازی با سپاهان، توضیح داد: فوتبال سراسر شور و هیجان بود. ما در شرایط دشوار، پیروزی مهمی به دست آوردیم. نمی‌توانستم وانمود کنم که آدم خونسردی هستم و هیجانات خودم را بروز دادم.

سرمربی تراکتور در رابطه با دلایل استفاده نکردن از بازیکنانش به صورت چرخشی، توضیح داد: براساس شرایط هر بازی درباره ترکیب تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در رابطه با برنامه‌ریزی فشرده مسابقات لیگ و آسیا و تأثیر منفی آن روی تیم، بیان کرد: قطعاً مشکل اجتناب ناپذیر است. همیشه سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای مشکلات بگیریم و زمان‌بندی تمرینات برای آماده نگه داشتن و جلوگیری از مصدومیت مهم است. استفاده از ترکیب چرخشی چندان مهم نبوده، ولی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای حفظ شرایط تیم مهم‌تر است. ممکن است بعداً مشخص شود که تصمیمات گرفته شده خوب نبوده است. اکنون می‌خواهیم بهترین تصمیم گرفته شود و براساس شرایط پیش آمده امکان تغییر برنامه‌ها را داریم. برنامه تمرینات ما روزانه یا هفتگی است.

تراکتور ایران در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند است، اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *