دیدار مردمی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر برگزار شد

14:13 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر برگزار شد
رئیس کل دادگستری زنجان در جریان ملاقات مردمی این هفته خود، با حضور در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر با نماز گزاران و اهالی محل دیدار کرد.  

 خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر  با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله و همراهانش به دست رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی گفت:خون این شهدا موجب استحکام و رشد شجره طیبه اسلام و جبهه مقاومت و برای مومنان قوت قلب و برای مسئولان نظام و ملت شجاع لبنان موجب اتحاد و موجبات اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دستورات دین مبین اسلام و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری حضور مسئولان و خادمان ملت در میان مردم و در مساجد مورد تاکید بوده است، افزود: نقش مساجد در گذشته و در حال حاضر به‌عنوان پایگاه مقدس برای انجام اعمال عبادی بعنوان مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و حل مشکلات مردم بوده و است و در همین راستا مسئولان قضایی روز‌های دوشنبه هر هفته با حضور در مساجد در صدد شنیدن مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق ادامه داد: در این دیدار‌های مردمی جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و انتظامی هم حضور دارند گفت: مشکلات و گلایه‌هایی که مردم در این دیدار‌ها مطرح می‌کنند، اغلب مشکلات غیر قضایی و حقوقی هستند که با حضور مسئولان ادارات این مشکلات مورد بررسی و تصمیمات لازم برای حل آن‌ها گرفته می‌شود.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه از مشکلات و گلایه مندی‌های مردم در بیشتر این دیدار‌ها موضوع مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی است که معتادان برای جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کنند، اظهار کرد: در راستای رفع این مشکل کمپ ماده ۱۶ شهید داود احمدی در زنجان افتتاح شد و این اقدام ارزشمند که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان استانی و قضایی انجام شد که در این مرکز، معتادان جمع آوری، نگهداری، درمان و اشتغالزایی خواهند شد.

در ادامه این دیدار که معاونین قضایی دادگستری استان نیز حضور داشتند نمازگزاران و اهالی مسجد علی بن ابیطالب (ع) گلشهر بصورت چهره به چهره به بیان مشکلات با مسئولان قضائی و دستگاه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *