تصویب یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله

11:00 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۴۷
تصویب یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله
هم‌زمان با دویست و شصت‌و‌هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سیدحسن نصرالله بررسی و تصویب شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورا و در جریان بررسی یک فوریت انتخاب یک معبر به نامه شهید سید حسن نصرالله با بیان اینکه شاهد این هستیم برخی افراد نادان در رسانه‌ها با حمله به نهاد‌های مقدس، فرماندهان ارشد نظامی حرف‌هایی در فضای مجازی می‌زنند که هم صدا با بلندگو‌ها و عملیات روانی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: وقتی حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، خون این شهید با خون شهید ابومهندس در هم آمیخت. وقتی دیدیم شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید سرلشگر عباس نیلفروشان نیز در کنار ایشان شهید شد.

اقراریان با بیان اینکه فرماندهان ما حرف خود را در میدان می‌زنند، یادآور شد: ما در روز‌های گذشته شاهد اتفاقات تلخی و صحبت‌هایی در مورد فرماندهان ارشد نظامی بودیم. پیشنهاد بنده این است یک فوریتی نیز برای نامگذاری معبری به نام شهید نیلفروشان نیز تصویب شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: قطعاً و یقیناً معبری نیز به نام شهید نیلفروشان نامگذاری خواهد شد، اما به دلیل اهمیت موضوع، یک فوریت نامگذاری معبر به نام شهید سید حسن نصرالله تصمیم بر این شد که یک فوریتی به صورت جداگانه مطرح شود و می‌توان یک فوریت دیگری را برای نامگذاری معبر به نام شهید نیلفروشان ارائه داد.

گفتنی است یک فوریت انتخاب یک معبر به نام شهید سید حسن نصرالله با ۱۸ رأی موافق از ۱۸ رأی مأخوذه به تصویب رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *