عطش مبارزه در رینگ/ «استکی» نسل جدید بوکس را می‌سازد

10:25 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۶۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عطش مبارزه در رینگ/ «استکی» نسل جدید بوکس را می‌سازد
آینده سازان بوکس ایران در تیم امید آماده می‌شوند تا رفته رفته به تیم بزرگسالان برسند.

خبرگزاری میزان - مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس امید از ۱۹ آبان ماه آغاز خواهد شد. این رویداد مهم، فرصتی است تا استعداد‌های جوان و آینده‌دار بوکس ایران خود را نشان دهند و برای حضور در تیم ملی آماده شوند.

رده سنی امید، یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مقاطع در مسیر پیشرفت یک بوکسور محسوب می‌شود. بوکسور‌هایی که از رده جوانان به امید می‌رسند، در آستانه ورود به دنیای حرفه‌ای و بزرگسالان هستند و موفقیت آن‌ها در این مرحله، تأثیر مستقیمی بر آینده‌ی بوکس کشور خواهد داشت.

این مسابقات فرصتی است تا استعداد‌های جوان و ناشناخته در سراسر کشور شناسایی شوند و به تیم ملی دعوت شوند.

بوکسور‌های امید با شرکت در این مسابقات، خود را برای حضور در رده بزرگسالان آماده می‌کنند و با تجربه بیشتری وارد این مرحله می‌شوند.

رقابت‌های انتخابی، باعث ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین بوکسور‌ها می‌شود و در نهایت به افزایش سطح فنی بوکس ایران کمک خواهد کرد.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس امید، یکی از باتجربه‌ترین و پرافتخارترین مربیان بوکس ایران است که حضور او در راس کادر فنی این تیم، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای بوکس ایران خواهد بود. استکی با شناخت عمیقی که از این رشته دارد، می‌تواند به خوبی استعداد‌های جوان را شناسایی کرده و آن‌ها را برای موفقیت در میادین بین‌المللی آماده کند.

حمایت از این تیم و فراهم کردن امکانات لازم برای تمرین و آمادگی آنها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولان فدراسیون می‌توانند هزینه کردن برای این تیم را به چشم سرمایه گذاری نگاه کنند تا بوکسور‌های جوان با آمادگی کامل به بزرگسالان تزریق شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *