اقدام عجیب سرمربی سابق استقلال/ ساپینتو: آماده‌ام برگردم

0:37 - 10 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اقدام عجیب سرمربی سابق استقلال/ ساپینتو: آماده‌ام برگردم
ریکاردو ساپینتو با انتشار بیانیه‌ای تأیید کرد که آماده بازگشت به استقلال است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در‌حالی شب گذشته با نتیجه ۲ بر صفر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا مغلوب السد قطر شد که جواد نکونام بار دیگر در پایان این دیدار استعفا و کناره‌گیری خود را اعلام کرد.

پس از این اتفاق بود که ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آبی‌پوشان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آماده بازگشت به استقلال است.

در پیام ساپینتو آمده است: «همه می‌دانند که چقدر استقلال و هواداران فوق‌العاده‌اش را دوست دارم که همیشه با من به خوبی رفتار کرده‌اند.

من آماده‌ام شرایطی را که می‌دانم قرار است به من پیشنهاد دهند، قبول کنم، شرایطی که با احترامی که به خاطر کار‌هایی که در گذشته در باشگاه انجام داده‌ام، مطابقت دارد و شرایط اساسی را برای انجام یک کار موفقیت‌آمیز توجیه می‌کند. من در دسترس و مایل به بازگشت هستم، با وجود این که باشگاه هنوز بدهی‌ای را که دو سال است به من بدهکار است تسویه نکرده است. با این وجود، به خاطر احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، می‌خواهم برگردم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم. من استقلال و هوادارانش را دوست دارم، ایران و مردمش همیشه جایی در قلب من خواهند داشت. خاطرات خوبی از ایران و مردمش دارم.»

او در ادامه گفت: «می‌خواهم به وضوح بگویم که احترام زیادی برای مربی فعلی قائل هستم که می‌دانم استعفا داده است و تنها به همین دلیل است که اکنون این صحبت‌ها را منتشر می‌کنم. باید ببینیم تحولات بعدی چگونه خواهد بود، اما امیدوارم که به زودی دوباره همدیگر را ببینیم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *