دیدار ایران و قطر در سالن شهید بهشتی و ۵ پارک مشهد پخش زنده می‌شود

14:34 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار ایران و قطر در سالن شهید بهشتی و ۵ پارک مشهد پخش زنده می‌شود
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در انتخابی جام جهانی در سالن شهید بهشتی و ۵ پارک مشهد پخش زنده می‌شود.

خبرگزاری میزان - با وجود پیش بینی استقبال گسترده هواداران مشهدی از برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای مدیریت هواداران و تماشاگران در روز بازی تیم ملی در هفته چهارم در شهر مشهد انجام شده تا اتفاقات دیدار ایران و لبنان مجدداً تکرار نشود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار میزان، در ستاد برگزاری این بازی مقرر شده است تنها ۱۰ هزار بلیت برای این دیدار به فروش برسد، از آنجا که باید تمام افرادی که بلیت خریداری کردند روی صندلی خود قرار بگیرند، تدابیر سخت گیرانه‌ای در نظر گرفته شده است که هیچ تماشاگری بدون بلیت وارد ورزشگاه نشود.

اما برای جلوگیری از تجمع مقابل ورزشگاه تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا هوادارانی که موفق به خریداری بلیت نشدند بتوانند در مکان‌های از پیش تعیین شده این بازی را تماشا کنند.

گفته می‌شود بسته پیشنهادی ویژه‌ای برای این مساله در نظر گرفته شده تا با نصب تلویزیون‌های غول پیکر در سطح شهر هواداران تیم ملی که موفق به تهیه بلیت نشدند بتوانند بازی را از طریق این تلویزیون‌ها تماشا کنند. سالن شهید بهشتی نخستین مکانی است که برای پخش زنده بازی در نظر گرفته شده است، این سالن به دلیل نزدیکی به استادیوم امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است و تماشاگرانی که بلیت ندارند می‌تواند به صورت رایگان در این سالن ورزشی حضور پیدا کنند تا بازی را تماشا کنند.

به صورت همزمان در پنج پارک بزرگ شهر مشهد نیز بازی ایران و قطر به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد که به زودی پارک‌های منتخب نیز اعلام خواهد شد.

در کنار این اماکن سینما‌های شهر مشهد نیز در زمان برگزاری بازی، دیدار ایران و قطر را به صورت زنده پخش خواهند کرد تا خانواده‌ها بتوانند با خرید بلیت این بازی را به صورت خانوادگی تماشا کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *