نفجم: با آمادگی کامل وارد مسابقات جهانی تکواندو می‌شویم

9:56 - 09 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۸۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نفجم: با آمادگی کامل وارد مسابقات جهانی تکواندو می‌شویم
سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوان گفت: رقابت‌های قهرمانی جهان با حضور بهترین‌های دنیا همیشه سختی‌های خاص خود را دارد و ما نیز به عنوان یک مدعی و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود می‌رویم.

خبرگزاری میزان - فیض اله نفجم در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: پروسه انتخاب تیم ملی نوجوانان از ابتدا تا انتها در میدان مبارزه صورت گرفت. در مرحله اول مسابقات قهرمانی آزاد کشوری با حضور ۱۲۷۰ تکوندوکار برگزار شد و بهترین‌ها به مرحله دوم راه یافته و در نهایت هم نفراتی که در مرحله نخست موفق به کسب عنوان نخست شده بود، به ترکیب اصلی راه یافتند. 

وی افزود: بعد از مشخص شدن ترکیب اصلی تیم ملی، اردو‌های آماده سازی را آغاز کردیم، دو هفته متوالی مازندران میزبان اردو‌ها بود، یک هفته در تبریز بودیم و دوباره اردو در مازندران تشکیل شد و در نهایت هم پس از اعزام تیم ملی پاراتکواندو به المپیک پاریس در تهران و محل فدراسیون ۲۱ روزپایانی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. به دلیل برخی شرایط از ۱۰ نفر اصلی عضو تیم، ۸ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: خوشبختانه چند روز زودتر به محل برگزاری مسابقات اعزام شدیم و در مدت حضور در شهر میزبان رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی را جهت هماهنگی با آب و هوا و اختلاف ساعت با تهران انجام دادیم. در چنین شرایطی نفرات تیم با شرایط خوبی وارد مسابقات می‌شوند. 

نفجم با بیان اینکه میدان سختی پیش رو داریم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها بر اساس گفته مسئولان برگزاری در جلسه فنی مسابقات بیشترین شرکت کننده در ادوار مختلف را دارد. تکواندوکاران ۹۶ کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند و همه کشور‌ها با بهترین نفرات خود به کره جنوبی سفر کرده اند. بخصوص آنکه مسابقات بعد از المپیک است و اغلب تیم‌های دنیا در پی ساختن تیم خود برای المپیک آینده هستند. همه این عوامل دست به دست هم داده تا شاهد برگزاری یک دوره مسابقه سخت و فشرده در بالاترین سطح فنی باشیم. 

وی در خصوص برنامه مسابقات تیم نوجوان ایران در این مسابقات گفت: مسابقات از فردا سه‌شنبه دهم مهرماه آغاز خواهد شد. در گروه پسران تیم ما روز نخست نماینده ندارد و ۸ نماینده ما از چهارشنبه ۱۱ مهرماه کار خود را آغاز خواهند کرد و تا روز پایانی به مصاف رقبای خود می‌روند و امیداوریم بتوانیم نتیجه‌ای در شأن تکواندو ایران کسب کنیم.

چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان طی روز‌های تاریخ ۱۰ تا ۱۵ مهرماه سال به میزبانی کره جنوبی و در شهر چائچون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *