مقاومت در جنگ شناختی و جنگ زمینی دست برتر را دارد/ شهید نصرالله با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی ترور شد

15:39 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۷۲۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مقاومت در جنگ شناختی و جنگ زمینی دست برتر را دارد/ شهید نصرالله با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی ترور شد
رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۳۰ سال در تلاش بودند تا شهید نصرالله را ترور کنند گفت: مقاومت در همه حوزه‌ها دست برتر را دارد و صهیونیست‌ها را نابود می‌کند.

خبرگزاری میزان - جلسه ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، عصر امروز، ۸ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار رمضان شریف با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حسن نصرالله بیان کرد: ۳۰ سال فرصت کمی نیست برای تحمیل شکست به رژیم صهیونیستی و اعراب طی این سال‌ها نتوانسته بودند چنین شکستی برای رژیم صهیونیستی رقم بزنند.

وی افزود: سیدحسن نصرالله بود که چنین کرد و اسراییل را از لبان بیرون انداخت. ۳۰ سال در تلاش بودند او را ترور کنند چراکه ریشه رژیم صهیونیستی بر پایه ترور شکل گرفته است.

رمضان شریف اظهار کرد:پس از طوفان الاقصی شمار ترور‌های این رژیم کودک‌کش فزونی یافته است. همه دنیا چشم دوخته‌اند تا واکنش مقاومت را ببینند و حتما مقاومت قوی‌تر خواهد شد.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در همه حوزه‌ها، چون جنگ شناختی و جنگ زمینی و... مقاومت دست برتر را دارد و صهیونیست‌ها را نابود می‌کند.

وی با بیان اینکه بمب‌هایی که در ترور سیدحسن نصرالله به کار گرفته شد همه بمب‌های سنگرشکن آمریکایی بودند گفت: به همین دلیل است که وزیر امور خارجه سفاک آمریکایی ها می‌گوید که اسرائیلی‌ها حق دفاع مشروع از خودشان را دارند.

رمضان شریف بیان کرد: شهادت این عزیزان دو رویکرد را در دستور کار ما قرار داده است. نخست این است که طی این ۵ روز که رهبر انقلاب عزای عمومی عنوان کرده اند میزان ارادت خود را بیان کنیم.

وی رویکرد دوم را تجلیل ویژه از شهید نصرالله برشمرد و گفت: تشریح و تبیین شخصیت ویژه این شهید والامقام و نیز دستاورد‌های طوفان الاقصی مطالبه افکار عمومی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی مصطفوی، قائم‌مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری نیز با اشاره به اینکه ما در جنگ ترکیبی قرار گرفتیم، گفت: بخشی از این جنگ ترکیبی، عملیات نظامی است که فرمانده مقتدری برای آن داریم و شکی نیست که فرمانده کل قوا و فرماندهان میدانی و رزمندگان امتحان خود را پس داده‌اند.

وی افزود: رهبر انقلاب نه ترسی از آمریکا دارند و نه صهیونیست‌ها. هرجا لازم بود در میدان بودند و جواب دشمنان را داده‌اند.

وی ادامه داد: گاهی می‌شنویم برخی می‌گویند چرا ایران عملیاتی نظامی انجام نمی‌دهند، تصمیم اینکه عملیات نظامی انجام شود یا نشود با رهبر انقلاب است و این یک جنگ ترکیبی است و باید بدانیم که تنها جنگ وسط میدان نیست و در همه عرصه‌ها باید در جبهه نبرد حاضر بود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی استان تهران نیز بیان کرد: باید برنامه ویژه‌ای تدارک دید، ۵ روزی که عزای عمومی است باید با کار پررنگ رسانه‌ای و برگزاری مراسمات در آموزش و پرورش، باشگاه‌های ورزشی و دانشگاه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دید.

این مقام مسئول با تاکید بر تقارن ۱۳ آبان با چهلم شهید نصرالله گفت: می‌توان مانند عراق در ایران نیز مراسم تشییع نمادین برگزار کرد.

در این گردهمایی عبدالله سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان وزارت امور خارجه نیز به بیان دیدگاه خود پرداخت و گفت: با توجه به آمادگی فضای دیپلماسی دنیا علیه اسرائیل با بکارگیری کارگروه ویژه و تیم حقوقی باید به سازمان‌های بین‌المللی مدعی، شکایت‌هایی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید تا ۱۳ آبان، که مصادف با چهلم شهید سیدحسن نصرالله است استمرار و ادامه داشته باشد، افزود: به عنوان پیشنهاد، طراحی و مشورت شود تا سید مقاومت را حتی برای چند ساعتی جهت تشییع به ایران بیاوریم چراکه برگزاری چنین مراسم فرصت خوبی برای ارتقای وحدت میان مردم است.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز اظهار کرد: مردم از ساعات اولیه انتشار خبر شهادت سیدحسن نصرالله به‌صورت خودجوش حضور پر رنگ داشتند و در بیش از هزار نقطه برنامه خودجوش برگزار شد.

عرب انصاری درباره تشییع پیکر نمادین نیز توضیح داد: با توجه به اینکه ما مراسم تشییع شهید نیلفروشان را در کشور داریم عملا این اتفاق نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سید حسن نصرالله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *