۲۰ فروند بالگرد دید در شب به ظرفیت هلال احمر افزوده می‌شود

14:00 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۶۸۹
۲۰ فروند بالگرد دید در شب به ظرفیت هلال احمر افزوده می‌شود
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر کشور با بیان اینکه ۲۴ فروند بالگرد هلال‌احمر در کشور فعال است، گفت: ۲۰ فروند بالگرد دید در شب نیز خریداری شده که با الحاق آنان تعداد بالگرد‌های این جمعیت به ۴۴ فروند افزایش می‌یابد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ بابک محمودی روز شنبه در نشست با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و نیز مسئولان و روسای جمعیت هلال‌احمر گیلان اظهار کرد: ۶ هزار دستگاه خودروی عملیاتی سبک، سنگین و نیمه‌سنگین این جمعیت در کشور فعال است و در عمل هلال‌احمر ایران بزرگترین ناوگان ترابری دنیا را داراست.

وی با تشریح خدمات جمعیت هلال‌احمر در حوادث و بلایا و نیز طرح‌های سالم‌سازی دریا اضافه کرد: خدمات نیرو‌های هلال‌احمر در نجات جان انسان‌ها با استفاده از همه ظرفیت، نوعدوستانه و خداپسندانه است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با قدردانی از نیرو‌ها در اجرای طرح سالم‌سازی دریا بیان کرد: ۱۱۷ روز خدمات مستمر و بدون وقفه نیرو‌های هلال‌احمر در اجرای این طرح در گرمای سوزان و شرایط شرجی هوا حرکت جهادی و بسیجی، الهی و خالصانه است.

وی با بیان ماهیت کار نیرو‌های هلال‌احمر در نجات جان انسان‌ها اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی‌به موضوع نجات جان انسان‌ها به باور قلبی و الهی خود عمل کرده و می‌کند.

پیروزی و شکست ظاهری از نگاه قرآن کریم معنا ندارد

محمودی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در لبنان بیان کرد: از نگاه الهی و قرآنی پیروزی و شکست در ظاهر برای ما معنا ندارد، در هر صورت پیروزیم؛ در آنجایی که دشمن را شکست می‌دهیم، پیروز هستیم و هنگامی‌که ایستادگی کردیم و در ظاهر شکست خوردیم باز هم در پیشگاه خداوند به پیروزی دست یافته‌ایم؛ چراکه تکلیف الهی را انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: اکنون نیز اتفاقی نیفتاد؛ تمام فرماندهان حزب‌الله شهید شوند و خود ما هم برویم هیچ تاثیری در روند تکلیف نخواهد داشت؛ دین خدا باقی و جاری است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید، ما شکست و پیروزی را بین شما و طرف مقابل دست به دست می‌کنیم، این آیه قرآن است و پروردگار هرگز وعده مطلق جنگ‌ها و پیروزی‌ها را به شما نداده، اما نهایت شما پیروزید و همین حضور شما پیروزی است.

وی بیان کرد: اکنون هیچ اتفاق جدی که باعث سستی پایه‌های حکومت الهی شود؛ رخ نداده است و هراسی نباید به دل راه داد که یکی از سخت‌ترین آیه‌هایی که خداوند در رابطه با عذاب می‌دهد در مورد کسانی است که مسلمان و رزمندگان در جبهه به دلیل ترس، به دشمن پشت می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *