چمران: راه حزب‌الله با قدرت و صلابت بیشتری تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت

12:30 - 08 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۶۶۱
چمران:  راه حزب‌الله با قدرت و صلابت بیشتری تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، گفت: شهادت این مرد، خسارت بزرگی به همراه دارد، ولی راه حزب‌الله و روش مبارزه او با قدرت و صلابت بیشتری تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای اسلامی شهر تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان؛ گفت:  رژیم صهیونیستی و امریکا این چنین می‌پندارند که با کشتار فرماندهان مقاومت می‌توانند طومار حزب الله را در هم بپیچند، اما کور خوانده‌اند؛ شهادت این مرد، خسارت بزرگی به همراه دارد، ولی راه حزب‌الله و روش مبارزه او با قدرت و صلابت بیشتری تا نابودی  رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعاً همه مسلمین، ملت ما و مردم ما در مقابل همه این وحشی گری‌ها ایستاده اند و نمی‌هراسند به ترجمه آیه ۱۴۶ سوره آل عمران اشاره کرد و یادآور شد: قطعا پیروزی از آن صابران است؛ امیدواریم مسیر شهید مقاومت و همه شهدای منتقم خون مظلومان پایدار و پابرجا بماند چرا که باور داریم انتقام این خون‌ها توسط ملت‌های مسلمان از رژیم غاصب صهیونیستی ستانده خواهند شد.

چمران همچنین ضمن خطاب به مسئولان نظامی و فرماندهان نیرو‌های مسلح کشور، با اعلام هشداری مبنی بر داشتن هوشیاری کامل در خصوص تحرکات دشمنان جمهوری اسلامی اذعان کرد: ما یک زمانی بر سر تجاوز رژیم بعث غافلگیر شدیم و دیگر نباید این اتفاق بیافتد؛ حالا که امادگی کامل دفاعی و توان تسلیحاتی بالا داریم باید در تمام سطوح با دقت تمام هوشیار و آماده باشیم.

وی ادامه داد: دنیا می‌داند رژیم جعلی اسرائیل که در راس همه کشتار‌ها و وحشیانه گری‌های جهان قرار دارد، هیچ خط قرمزی ندارند و نمیشناسد، از این رو ما بایستی در کمال قدرت و آرامش در مقابل حرکت‌های مزبوحانه دشمن آمادگی صدرصدی داشته باشیم و در مقابل هر پدیده جنایتکارانه آنان مقابله کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جهاد حد و مرز نمی‌شناسد و امروز در پی اقدامات وحشیانه اسرائیل خیلی‌ها فریاد بر می‌آورند که ما می‌خواهیم به لبنان برویم و از آرمان‌های اسلام دفاع کنیم؛ گفت: منِ پیرمرد هم حاضرم، آماده ام تا تفنگ بر دست بگیرم و در راه آزادی قدس بجنگیم؛ این وظیفه ماست و ان‌شالله، خداوند پیروزی را نصیب ما بگرداند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *