رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: بهداشت و سلامت شهروندان از مصادیق مهم حقوق عامه‌ و مورد مطالبه جدی دستگاه قضایی است

11:26 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۴۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: بهداشت و سلامت شهروندان از مصادیق مهم حقوق عامه‌ و مورد مطالبه جدی دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:نظارت بر سلامت و بهداشت شهروندان یکی از مطالبات جدی دستگاه قضایی استان است و باید برخورد‌های جدی و قاطع با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد معمول شود.

خبرگزاری میزان- هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی استان با حضور در محل کار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با وی دیدار کردند.

در این دیدار، هیئت مدیره جامعه دندانپزشکی استان به طرح دغدغه مندی‌های خود پیرامون حوزه بهداشت دهان و دندان و مسائلی که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند پرداختند و فعالیت غیرمجاز افراد غیرمتخصص را در امور دندانپزشکی یکی از تهدیدات بهداشت و سلامت شهروندان و نیز جعل مهر و سربرگ‌های دندانپزشکی را موجب آسیب به حیثیت جامعه دندانپزشکان عنوان کردند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار، ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی هیئت مدیره جامعه دندانپزشکان استان ضرورت برخورد جدی و بازدارنده را در این حوزه مورد تاکید قرار داد.

عتباتی با بیان اینکه بهداشت و سلامت مردم و شهروندان یکی از مصادیق بسیار مهم حقوق عامه است، گفت: نظارت بر سلامت و بهداشت شهروندان یکی از مطالبات جدی دستگاه قضایی استان است و باید برخورد‌های جدی و قاطع با افرادی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد معمول شود.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: متولیان امر، دانشگاه علوم پزشکی و هم سازمان نظام پزشکی می‌بایست این موضوعات و مسائل را به صورت مستمر رصد کنند و با جدیت برخورد و هر کجا نیاز باشد با گزارش موضوع به دستگاه قضایی برخورد‌های قضایی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *