مربی تیم کشتی آلینوس: مدعی اصلی قهرمانی هستیم/ برای پشتوانه سازی به جوانان بها می‌دهیم

8:45 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۷۳
مربی تیم کشتی آلینوس: مدعی اصلی قهرمانی هستیم/ برای پشتوانه سازی به جوانان بها می‌دهیم
روح‌الله دل انگیز گفت: با برنامه ریزی که داریم در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

خبرگزاری میزان - مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه ب با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم، رعد پدافند ارتش و آلینوس، در سالن شهیدان دستجردی تهران برگزار شد و در پایان روح‌الله دل‌انگیز مربی تیم کشتی فرنگی آلینوس گفت: خوشبختانه دو پیروزی مقتدرانه مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم و رعد پدافند ارتش به دست آوردیم که البته مقابل دانشگاه آزاد می‌توانستیم مثل کشتی مقابل رعد پدافند نتیجه بهتری را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد کشتی‌گیران تیم آلینوس در یکی دو وزن مطلوب نبود، اما در مجموع رضایت داریم، ابراز داشت: از حمایت‌های نوروزی مدیرعامل و حسن رحیمی سرپرست کشتی آکادمی میهن، اعضای کادر فنی و تمامی کشتی‌گیران که با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با این همدلی در ادامه نیز گام‌های محکمی برای موفقیت برداریم.

دل انگیز در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، گفت: اردویی پیش از آغاز رقابت‌ها خواهیم داشت و پس از آن نیز تلاش خواهیم کرد تا صدرنشینی خود را در گروه تثبیت و به‌عنوان تیم نخست گروه به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمان خواهید شد یا خیر، ابراز داشت: تمام تلاش خود را برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی خواهیم کرد تا در نهایت به هدف‌مان که قهرمانی است نزدیک شویم، تیم کشتی فرنگی آلینوس با هدف قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر تیم‌داری کرده است.

مربی تیم کشتی فرنگی آلینوس با تاکید بر اینکه این قهرمانی آغازی برای تیم‌داری در آینده خواهد بود، افزود: علیرغم اینکه امسال اولین حضور تیم آلینوس در لیگ است، اما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و این مهم برای ما دور از دسترس نخواهد بود و برنامه‌ریزی مستمر برای سال‌های آتی نیز خواهیم داشت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان استفاده از کشتی‌گیران جوان در کنار کشتی‌گیران باتجربه را انگیزه بخش عنوان کرد و گفت: این امر موجب تقویت و خودباوری کشتی‌گیران جوان و کمک به پشتوانه‌سازی در کشتی کشور می‌شود.

در پایان رقابت‌های دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه ب آلینوس با ۲ پیروزی در صدر قرار گرفت و تیم دانشگاه آزاد قم نیز با یک پیروزی در جایگاه دوم گروه ایستاد. تیم رعد پدافند ارتش نیز بدون پیروزی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت‌های گروه الف نیز تیم شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با ۲ پیروزی در صدر قرار گرفت و تیم شهرداری مسجد سلیمان با یک پیروزی در جایگاه دوم گروه ایستاد. تیم مقاومت البرز بدون پیروزی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *