قاتل زن همسایه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

9:17 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۵۵
قاتل زن همسایه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: جوان ۲۷ ساله‌ای که زن همسایه را به قتل رسانده بود در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فقدانی خانمی ۴۱ ساله ساکن منطقه کالپوش شهرستان میامی، به سرعت ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

به گفته وی، به محض حضور پلیس در محل فردی اعلام کرد که خانم وی صبح از منزل خارج شده و بعد گذشت چند ساعت تاکنون مراجعه نکرده است، بلافاصله ماموران تحقیقات خود را در محل شروع کردند.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به بررسی‌های فنی ماموران و اشرافیت اطلاعاتی آنان بر منطقه، افزود: سرانجام مشخص شد آن خانم به داخل منزل یکی از همسایگان رفته و کسی جوابگو نیست.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با هماهنگی قضایی، پلیس وارد منزل شد و با پیکر بی‌جان زن مفقود شده مواجه شد و شواهد حکایت از خفگی وی با روسری داشت.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بلافاصله چند اکیپ از ماموران پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند، ادامه داد: پلیس شهرستان با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات هوشمندانه در کمتر از ۱۲ ساعت هویت قاتل ۲۷ ساله را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه و منسجم در حالی که قصد خروج از حوزه بخش کالپوش را داشت دستگیر کردند.

سردار موقوفه‌ئی از اعتراف متهم سابقه‌دار به قتل، با انگیزه سرقت طلا‌های مقتول خبر داد و اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد و قاتل با دستور قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مامور انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *