سومی آقایان و پنجمی بانوان ایران در انتخابی جام‌جهانی پدل

21:15 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سومی آقایان و پنجمی بانوان ایران در انتخابی جام‌جهانی پدل
پرونده رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی پدل با کسب عنوان سومی تیم ملی آقایان و پنجمی بانوان ایران بسته شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، مسابقات انتخابی جام‌جهانی پدل در شرایطی به میزبانی کویت برگزار شد که در این دوره از مسابقات کشور‌های استرالیا، بحرین، چین، مصر، ایران، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان، سنگال، تایلند، تونس و امارات در دو بخش دختران و پسران به میدان رفتند.

امارات از جمله تیم‌هایی بود که در این مسابقات از ۴ بازیکن مطرح اسپانیایی با تابعیت این کشور بهره می‌برد که تنها شکست ایران نیز برابر این تیم رقم خورد. اماراتی‌ها با این بازیکنان یکی از تیم‌های فینالیست انتخابی جام‌جهانی پدل شدند و به مصاف استرالیا رفتند.

در دیدار رده‌بندی تیم ملی پدل ایران برابر مصر به میدان رفت که این بازی با برتری شاگردان ارسلان محمدی همراه بود تا پدلیست‌های کشورمان به عنوان سومی این دوره از بازی‌ها دست یابند. استرالیا و امارات نیز دیدار فینال را برگزار خواهند کرد. در بخش مردان تنها یک تیم جواز حضور در جام‌جهانی را به دست می‌آورد.

شاگردان صحابه فرد در بخش دختران هم تیم ملی کویت را از پیش برو برداشتند تا با کسب عنوان پنجمی به کار خود در این مسابقات پایان دهند. در این گروه ۲ تیم اول راهی جام‌جهانی در قطر می‌شوند.

گفتنی است این مسابقات در شرایطی برگزار شد که میزبان با کارشکنی خود از صدور روادید به کاروان ایران خودداری کرد که با مساعدت وزیر امور خارجه کشورمان و تلاش‌های سفیر ایران در کویت، تنها ۱۷ ورزشکار کشورمان فرصت حضور در این بازی‌ها را به دست آوردند.

سرپرستی تیم ملی پدل ایران بر عهده محمدرضا گلزار بود و ارسلان محمدی هدایت تیم آقایان و صحابه فرد نیز سکان تیم بانوان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *