اسکوچیچ: پیروزی با یک بازیکن کمتر، کار بسیار سختی بود/ ۳ امتیاز هدیه ما به هواداران است

21:03 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسکوچیچ: پیروزی با یک بازیکن کمتر، کار بسیار سختی بود/ ۳ امتیاز هدیه ما به هواداران است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پیروزی با یک بازیکن کمتر، کار بسیار سختی بود و نشان دادیم به معنای واقعی یک تیم هستیم.

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: به بازیکنانم بابت نمایش امروز افتخار می‌کنم. همیشه کیفیت در بازی حرف اول را می‌زند. اما در بعضی بازی‌ها شخصیت تیمی مقدم بر کیفیت است. ما در ابتدای بازی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم، اما بعد از ۱۰ نفره شدن مجبور بودیم جلوی تیم خوب سپاهان عقب نشینی کرده و از اندوخته‌مان دفاع کنیم. از اینکه بازیکنانمان باشخصیت ظاهر شدند خوشحال هستم.

وی ادامه داد: برد ارزشمندی بود و خوشحالم که هواداران را شاد کردیم. این پیروزی هدیه ما به آنان بود؛ به ویژه هوادارانی که از راه دور خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند. بازیکنان جنگنده ظاهر شدند و هر چیزی که در توان داشتند را در زمین گذاشتند.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان صدرنشینی تراکتور تا هفته پایانی ادامه دارد؟ بیان کرد: حرف زدن راجع به قهرمانی خیلی زود است. لیگ طولانی‌ای را در پیش داریم و از هم اکنون نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

وی با بیان اینکه حفظ نتیجه مقابل تیمی با خط حمله بسیار خوب سخت بود، گفت: من مربی‌ای نیستم که به دنبال بازی دفاعی باشم. اما شرایط به شکلی بود که باید از گل زده دفاع می‌کردیم و گاهاً شرایط بازی حریف هم ما را وادار به عقب نشینی می‌کرد. ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار بسیار سختی است.

وی در خصوص خسته نباشید گفتن بازیکنان به علیرضا بیرانوند در پایان بازی، گفت: بازیکنان به سمت همدیگر رفتند و نشان دادند تراکتور روح قوی دارد و بعد از بازی، همه شادی‌شان را با یکدیگر تقسیم کردند.

اسکوچیچ در خصوص طلسم شکنی تراکتور در اصفهان با شکست سپاهان، اظهار داشت: می‌دانم اینجا به رکورد‌ها علاقه‌مند هستند. امروز برای من این مهم بود که تراکتور شکل تیمی داشت. اینکه آخرین بار چه زمانی سپاهان را در اصفهان شکست داده‌ایم؛ فاقد اهمیت است. امروز این برد ارزشمند را به دست آوردیم و برای ما این مهم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *