در جلسه شورای قضایی استان سمنان مطرح شد

دستور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیرامون تسریع در تعیین تکلیف بیش از ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی مواد مخدر استان سمنان که از قبل از سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف نشده‌اند

13:43 - 06 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۳۰۱
دستور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیرامون تسریع در تعیین تکلیف بیش از ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی مواد مخدر استان سمنان که از قبل از سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف نشده‌اند
رئیس دستگاه قضا با اشاره به گزارش رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص عدم پرداخت عوارض آلایندگی یکی از شرکت‌ها در شهرستان مهدیشهر استان سمنان، به استاندار سمنان و مسئولان ذی‌ربط دستور داد که این موضوع را تا حصول نتیجه و هزینه شدن این عوارض در محل مقرر، پیگیری کنند.

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در جلسه شورای قضایی استان سمنان، با اشاره به گزارش وزیر دادگستری در خصوص عدم تعیین تکلیف بیش از ۶۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در پارکینگ‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان که از قبل از سال ۱۴۰۰ در توقیف به سر می‌برند، بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این وسایل نقلیه تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا همچنین با اشاره به گزارش رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص عدم پرداخت عوارض آلایندگی یکی از شرکت‌ها در شهرستان مهدیشهر استان سمنان، به استاندار سمنان و مسئولان ذی‌ربط دستور داد که این موضوع را تا حصول نتیجه و هزینه شدن این عوارض در محل مقرر، پیگیری کنند.

«محمدی» رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این جلسه از آزادی ۶۳ زندانی استان سمنان همزمان با سفر هیئت عالی قضایی به این استان از محل اِعمال ارفاقات قانونی و کمک‌های خیرین خبر داد.

«بابایی» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک نیز در این جلسه با اشاره به حدنگاری ۸۱ درصد از اراضی کشاورزی و ۹۶ درصد از منابع ملی استان سمنان اظهار کرد: امروز تمام شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان سند دریافت کردند؛ ۹۷ درصد شهرک‌های صنعتی استان دارای سند هستند و برای ۹۵ درصد املاک نیرو‌های مسلح نیز سند صادر شده است.

«رفاهی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در این جلسه اظهار کرد: همزمان با سفر هیئت عالی قضایی به استان سمنان، هزار و ۲۵۲ فقره درخواست مردمی دریافت شد و با ۳۵۰ نفر نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها ملاقات صورت گرفت.

وی افزود: همچنین با کلیه افرادی که از استان سمنان در سامانه «سامع» درخواست ملاقات با مقامات قضایی را داشتند تماس گرفته شد و در جریان سفر هیأت عالی قصایی به این استان، با آن‌ها ملاقات صورت گرفت.

رفاهی عنوان کرد: در جریان سفر هیأت علی قضایی به استان سمنان، پوشه‌های ویژه پرونده‌های کثیرالشاکی این استان تشکیل شد که در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، پیگیر روند رسیدگی به این پرونده‌ها خواهیم بود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه همچنین گفت: طی شش ماه نخست سال جاری مسئولان قضایی استان سمنان با بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم، ملاقات کردند؛ رئیس کل دادگستری استان سمنان طی این مدت دو هزار و ۹۴۴ فقره ملاقات مردمی داشت و دادستان مرکز استان نیز در همین مدت هزار و ۸۳ فقره ملاقات مردمی را انجام داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *