مورایس: برخی چیز‌ها برایم سئوال برانگیز است/ می‌خواهند سپاهان را از صدر جدول پایین بکشند

21:38 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: برخی چیز‌ها برایم سئوال برانگیز است/ می‌خواهند سپاهان را از صدر جدول پایین بکشند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از مصاف با تراکتور گفت: شاید با این اخبار می‌خواهند تا ما از صدر جدول پایین بیاورند.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور: یک بازی کلاسیک داریم، یک بازی خوب برای بازیکنان و یکی از بازی‌های جذاب لیگ بعد از بازی دیروز است.

*امیدوارم هواداران بتوانند جو ورزشگاه را به دست بیاورند، زیرا در فولادشهر بازی می‌کنیم؛ آماده‌ایم و امیدواریم نتیجه‌ای که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

*در مورد صحبت‌های اسکوچیچ سرمربی تراکتور در خصوص اینکه در هیچ بازی‌ای نیست که برای چیز دیگری جز پیروزی به میدان بروم: نظری در مورد نظرات مربیان دیگر ندارم، گوش می‌دهم و احترام می‌گذارم.

بهتر بود کسی که اشتباه کرده جریمه می‌شد نه همه هوا‌داران

*در خصوص محرومیت ۷۵ درصدی هواداران: اتفاقاً درباره این تصمیم نظر دارم؛ من احترام می‌گذارم به افرادی که این تصمیم را گرفتند. مقابل این تصمیم نمی‌ایستیم، اما بهتر بود، کسی که این اشتباه را کرده، جریمه می‌شد نه کسی که ندیده و ایشان را راه داده است. به نظرم باید کسی که اجازه ورود نداشته باید جریمه می‌شد؛ باید قبول کنیم و متأسفم بابت هوادارانی که نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

نمی‌توان با فشار و استرس مشکل تمام‌کنندگی بازیکنان را حل کرد

*در خصوص تمام‌کنندگی مهاجمان سپاهان و قولی که درباره حل این مشکل داده بود: در خصوص مشکلاتی نظیر تمام‌کنندگی بازیکنان نمی‌توانم بگویم یک‌دفعه من حلش می‌کنم. بازیکنان برخی مواقع تمرکز کمتر یا بیشتر دارد، همه برای موفقیت تلاش می‌کنند. دیر یا زود توپ به گل می‌رود، نمی‌توان با فشار و استرس این موضوع را حل کرد و باید در کمال آرامش این موضوع حل شود، شاید در بازی بازیکنی که موقعیت را از دست داده، ۲ شوت بزند و ۳ گل به ثمر برساند! البته شاید هم ۳ شوت بزند و ۲ گل به ثمر برساند.

شاید بتوان عادلانه‌تر تصمیم گرفت

*در پاسخ به سئوالی در خصوص اعتراض مدیر سپاهان به عدم محرومیت بیرانوند بازیکن تراکتور: به هر حال امروز مربی سپاهان هستم و باید از تیمم و مردم اصفهان دفاع کنم، احترام می‌گذاریم، باید به تصمیمات احترام بگذاریم؛ شاید بتوان طور دیگری و عادلانه‌تر تصمیم گرفت، به عنوان مربی روی کار خودم تمرکز می‌کنم.

برخی چیز‌ها برایم سئوال برانگیز است

*به سئوالی در خصوص استفاده از بازیکنان سپاهان در پست‌های غیرتخصصی: آرزو می‌کنم بتوانم این چیز‌ها را درک کنم. حنانوف از پرسپولیس آمده است، حنانوف ۵ بازی کرده است، سئوال من این است در تیم بقیه بازیکنانی نیستند که ۵ بازی، بازی کرده باشند؟ شاید بپرسید، چرا درباره آریا نمی‌پرسید؛ دلیلش این است که آریا اینجا بوده و سازماندهی اینجا را می‌شناسد، آریا دفاع راست، صالح دفاع راست و هر ۲ تیم ملی هستند.

*۱۱ بازیکن داریم و یک تیم هستیم؛ نباید به صورت اختصاصی انگشت‌مان را به طرف هرکسی بگیریم؛ ما یک تیم هستیم، به هرکسی نیاز داشته باشیم، می‌توانیم نسبت به تمرین و جنگندگی از آن استفاده کنیم، صالح خیلی خوب و فوق‌العاده است، احترام می‌گذارم، آریا نیز خوب است و قدردان هستم؛ باید درک کنیم کسی که می‌آید زمانی را باید بگذارند تا با شرایط آشنا شود.

هیچ کس در سپاهان در پست اشتباه بازی نمی‌کند

*مورایس در بخش دوم صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور: هیچ کسی در پست اشتباهی بازی نمی‌کند؛ من که از پیام که به عنوان مهاجم استفاده نکرده‌ام که اشتباه کرده باشم. وقتی توپ داریم همه مهاجم هستند، حالا ممکن است در حمله‌ها برخی بازیکنان دفاعی‌تر باشند، برخی هجومی‌تر. آریا بیشتر با ما بوده است، اما گودرزی در مرحله آشنا شدن است، کامارا ۳ هفته به ما اضافه شده و تلاش می‌کند به ما برسد؛ از صالح دفاع می‌کنم. حتی می‌توانم اینجا بگویم او فردا از اول بازی می‌کند، آریا بازی قبلی گل هم زد، اما بحث این چیز‌ها نیست و به همه نظر‌ها احترام می‌گذارم.

اینجاییم که از بازیکنان بهترین استفاده را ببریم

*هواداران شوق زیادی دارند، اینجاییم تا بهترین استفاده را بکنیم، آریا در برخی لحظات چیز‌های خاص و جذابی دارد، آریا در سال اول فضای زیادی برای بازی نداشت، بازیکنی بود که در پست وینگر بازی می‌کرد، اما فرشاد، حسینی، زکی‌پور و رامین در تیم بودند؛ به آریا در کنار سایر کارهایش، دفاع کردن را یاد دادیم آریا با تمام تلاش و کوشش خوب یاد گرفت، امروز می‌تواند دفاع و وینگر چپ و راست بازی می‌کند و به خاطر همین به تیم ملی دعوت شد.

حنانوف جای چه کسی را پر کرده است؟!

*تفاوت سنی آریا و صالح ۲ یا ۳ سال است، هر دو جوان هستند، مسؤولیت داریم و باید برای تک تک افراد برنامه‌ریزی کنیم، البته به همه تصمیمات احترام می‌گذارم؛ نمی‌فهمم مشکل شما با حنانوف چی است، آیا جای کسی را پر کرده است؟ بازیکن حرفه‌ای است، به نظر من راجع این چیز‌ها سؤال پرسیده شود، در رقابتی بازی می‌کنیم باید تمرکز روی کارمان داشته باشیم.

حنانوف یک بازیکن جوان و آینده‌دار است

*اگر بخواهیم به این سؤوال‌ها پاسخ دهم، باید ایده‌های ذهنی را بگویم که درست نیست، حنانوف در دفاع وسط، راست، چپ و هافبک می‌تواند بازی کند و در تیم ملی تاجیکستان بازی می‌کند؛ یک بازیکن جوان و باکیفیت و آینده‌دار است.

این اخبار برای آن است که سپاهان را پایین بیاورند

*باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم، یاسین سلمانی بازیکنی است که از تیم ما به تیم دیگری رفته و امروز در پرسپولیس است؛ او در این تیم بازی نمی‌کند، اما آیا کسی هست که در این باره سوال بپرسد؟! آیا اصلاً او را می‌کوبند؟ می‌بینید که کسی به این موضوع اعتراضی نمی‌کند.

*سئوال من این است چرا اینقدر روی یک بازیکن فشار می‌آورید؟ وقتی حالا در صدر جدول هستیم، چه اتفاقی افتاده است؟ شاید با این اخبار فکر کنیم مثل این است که بقیه این اخبار را می‌آورند تا ما پایین بیاییم!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *