دبیرکل انصارالله: حزب‌الله دارای توانمندی نظامی بسیار بزرگی است

22:22 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۴۶
دبیرکل انصارالله: حزب‌الله دارای توانمندی نظامی بسیار بزرگی است
دبیرکل انصارالله یمن با تاکید بر اینکه نبرد یکی است و حملات تجاوزکارانه به مردم لبنان در چارچوب تجاوز به مردم فلسطین صورت می‌گیرد، گفت: حزب‌الله دارای توانمندی نظامی بسیار عظیم و زرادخانه بسیار بزرگی است.  

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن روز پنجشنبه پیرامون تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و تجاوزگری‌های آن به باریکه غزه، اظهار کرد: هدف رژیم اسرائیل از تشدید تنش‌ها در لبنان، جلوگیری از حمایت حزب‌الله از غزه و مردم فلسطین است، هدفی که محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه موضع حزب‌الله در حمایت از غزه یک موضع اصولی، مذهبی، انسانی و اخلاقی است و در عین حال به نفع لبنان است، گفت: نقش حزب‌الله در حمایت از غزه از ابتدای تجاوز، قوی‌ترین و تأثیرگذارترین نقش در تمام جبهه‌های پشتیبانی از فلسطین بود.

دبیرکل انصارالله یمن ادامه داد: دشمن صهیونیستی به سمت تشدید تنش با لبنان حرکت کرد و همان شیوه جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن غیرنظامیان و تخریب خانه‌های آن‌ها را در پیش گرفته است، همانطور که در باریکه غزه انجام می‌دهد.

الحوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی کینه‌ها و جاه‌طلبی‌های خود را دارد و همه ما از جنگ‌های سابق این رژیم علیه لبنان و اشغال بخش‌هایی از خاک این کشور و ارتکاب هولناک‌ترین جنایات علیه مردم آن اطلاع داریم.

وی با بیان اینکه وقتی به حملات دشمن علیه لبنان تامل می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این تجاوز فقط یک وضعیت اضطراری نیست، ادامه داد: بلکه با برنامه‌ریزی قبلی صورت می‌گیرد.  دشمن برای تهاجم به لبنان و حزب‌الله آماده می‌شد و درواقع نقشه هدف‌گیری را آماده کرده بود.  در صورت شروع جنگ زمینی، دشمن صهیونیستی خسارات و تلفات سنگینی متحمل خواهد شد و شکست خواهد خورد.

الحوثی تصریح کرد: حزب‌الله دارای توانمندی نظامی بسیار عظیم و زرادخانه بسیار بزرگی است.  دشمن صهیونیستی نمی‌تواند با تنش آفرینی اهدافش را محقق کند. حزب‌الله قادر است با توانمندی‌های خود معادله‌ای دردناک را به دشمن تحمیل کند.  نتیجه حتمی برای دشمن صهیونیستی در مقابل حزب‌الله، شکست است.

دبیرکل انصارلله یمن تاکید کرد: لحظه‌ای از یاری غزه، لبنان و حزب الله باز نمی‌ایستیم.  غزه هرگز تنها نخواهد ماند و ما تا تحقق پیروزی با آن هستیم.  تظاهرات در محکومیت حمله اسرائیلی در ۱۵ کشور جهان برگزار می‌شود.  آمریکا از ابزار‌های زیادی برای تاثیرگذاری بر مواضع یمن استفاده کرد.  آمریکا از رسیدن به نتیجه ناتوان است به همین دلیل اقدام به ایجاد فتنه در کشور ما می‌کند.

وی گفت: ما در حمایت از غزه، لبنان و حزب الله تردید نخواهیم کرد، موشک فلسطین۲ دستاورد بزرگی است که برای مرحله پنجم عملیات ضدصهیونیستی در حمایت از غزه وارد خدمت شده است.

به گزارش العالم، الحوثی با اشاره به اقدامات ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین نیز اظهار کرد: در این هفته با ۳۹ موشک بالستیک، بالدار و پهپاد دست به عملیات حمایت از فلسطین زدیم، تا زمانی که تهاجم به غزه ادامه داشته باشد، تمام جبهه های پشتیبانی از فلسطین به عملیات خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *