حجت‌الاسلام موحدی آزاد: امنیت و استقلال کشور مرهون فداکاری شهدا و خانواده شهداست

18:26 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۲۳۲
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
حجت‌الاسلام موحدی آزاد: امنیت و استقلال کشور مرهون فداکاری شهدا و خانواده شهداست
دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه مقاومت و شهادت‌طلبی ویژگی شیعه اثنی عشری محسوب می‌شود، گفت: باید فرهنگ و ارزش مهم دینی، مذهبی و انسانی را به نسل‌های آتی جامعه منتقل کنیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد، ظهر پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان استان مرکزی و با حضور در یادواره شهدای این شهرستان در روستای شیرین‌آباد در جمع اقشار مختلف مردم و خانواده مکرم شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: همگان وظیفه داریم از هر حیث نام و یاد شهدا را پیوسته زنده نگه داریم.

وی افزود: نظام ما، استقلال کشور، عزت و عظمت ملت ایران در منطقه و جهان مرهون فداکاری‌های شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است.

دادستان کل کشور، گفت: مقاومت و شهادت طلبی ویژگی شیعه اثنی عشری محسوب می‌شود و باید فرهنگ و ارزش مهم دینی، مذهبی و انسانی را به نسل‌های آتی جامعه منتقل کنیم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای شهرستان فراهان، گفت: در این یادواره حضور یافتم که بر حسب وظیفه بتوانم ارادت خود را به شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادا کنم هر چند نمی‌توانیم آنگونه که باید وظیفه و تکلیف اصلی خود را در این راستا ادا کنیم.

ملاقات مردمی و بازدید از دادگستری شهرستان فراهان از جمله برنامه‌های دادستان کل کشور به این شهرستان بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *