انجام عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی در بیمارستان امیراعلم

14:10 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۹۳
انجام عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی در بیمارستان امیراعلم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته‌ای توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی در بیمارستان امیراعلم انجام می‌شود، از مراجعه روزانه بین ۷۰۰ تا هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه ۵ مهرماه دو پروژه عمرانی را در بیمارستان امیر اعلم تهران افتتاح کرد.

ظفرقندی در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران این بیمارستان را یکی از بیمارستان‌های مرجع و مهم در حوزه گوش و حلق و بینی عنوان و بیان کرد: بیماران ارجاعی از کل کشور در حوزه گوش و حلق و بینی در بیمارستان امیراعلم درمان می‌شوند.
 
وی افزود:عمل‌های جراحی بسیار پیشرفته‌ای توسط متخصصان و فوق تخصصان پزشکی ما در بیمارستان امیراعلم انجام می‌شود از این رو روزانه بین ۷۰۰ الی هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
 
ظفرقندی گفت: با نوسازی و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان توسط خیرین گرانقدر کشورمان، ارائه خدمات در این بیمارستان، شکل جدیدی به خود گرفته و هم خدمات و پذیرش‌ها تسریع یافته است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد پوشش بیمه‌های پایه در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی نیز گفت: بیمارستان‌های دولتی با همه بیمه‌های مختلف قرار داد دارند، اما بیمارستان‌های خصوصی هزینه‌های مازادی دارند که با بیمه‌های تکمیلی جبران می‌شود.

مرکز تصویربرداری بیمارستان امیر اعلم با این افتتاح اکنون مجهز به سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با توانمندی انژیوگرافی و دستگاه فلوئوروسکوپی و ماموگرافی است.  

بهسازی و نوسازی مرکز اورژانس بیمارستان امیر اعلم با فضای هزار و ۵۰۰ مترمکعب و هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز از سوی دکتر ظفرقندی افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از داروخانه سرپایی و بخش‌های مختلف بیمارستان امیر اعلم بازدید کرد.

گفتنی است که خسرو صادق نیت مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سیدرضا رئیس کرمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر حسن توکلی رئیس مجتمع بیمارستانی امیر اعلم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *