اعضای کمیته انضباطی دهیاری های استان تهران انتخاب شدند

13:35 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۷۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعضای کمیته انضباطی دهیاری های استان تهران انتخاب شدند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از انتخاب اعضای کمیته انضباطی دهیاری های استان خبر داد و گفت: با اکثریت آرا «عباس قوامی» و «مجتبی جوادی» به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سید حبیب موسوی از برگزاری انتخابات برای تعیین دو عضو (نماینده کارفرما) کمیته انضباطی، از بین دهیاران منتخب شهرستان های استان تهران که در سالن شهدای مدافع حرم استانداری تهران برگزار شده بود خبر داد.

موسوی گفت: در این انتخابات «عباس قوامی» و «مجتبی جوادی» دهیاران منتخب شهرستان های شمیرانات و پاکدشت، با اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی کمیته انتخاب شدند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به اینکه کمیته انضباط کار کارکنان دهیاری‌ها به استناد آیین نامه انضباطی و دستورالعمل اجرایی آن و به منظور رسیدگی به پرونده تخلفات واصله کارکنان دهیاری‌ها در محل اداره کل امور روستایی تشکیل می شود عنوان کرد:  اعضای این کمیته متشکل از دو نفر دهیار به عنوان نماینده کارفرما و دو نفر مسوول امور مالی و فنی دهیاری ها به عنوان نماینده کارکنان خواهند بود.

وی در ادامه از تلاش های «مهرداد یاراحمدی» و «جاوید محمودی»برای دو سال عضویت در کمیته انضباطی قدردانی و اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل مربوطه، احکام اعضای کمیته با امضای معاون امور عمرانی استانداری برای مدت دو سال ابلاغ می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *