رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از کارخانه ایران تایر مهدیشهر بازدید کرد

11:53 - 05 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۱۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از کارخانه ایران تایر مهدیشهر بازدید کرد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه با سفر به مهدیشهر استان سمنان از کارخانه ایران تایر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در حاشیه بازدید از کارخانه ایران تایر شهرستان مهدیشهر ضمن گفت‌وگو با کارکنان این کارخانه در روند تولید تایر و مشکلات مربوط به افتتاح آن قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: مدیران این کارخانه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به رفع مسائل زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: مردم حق دارند نسبت به آلودگی‌های زیست محیطی نگران باشند و لازم است برای رفع آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از تولید کارخانه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان اظهار کرد: مردم زمانی که متوجه شوند راه‌اندازی کارخانه باعث رشد و پیشرفت شهر خواهد شد و نیروی انسانی فاقد کار مشغول به کار خواهد شد، قطعاً از افتتاح کارخانه استقبال خواهند کرد. 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: توضیحات ارائه شده امیدوار کننده است و امیدوارم با راه‌اندازی کارخانه، به زودی شاهد محصولات خوب و با کیفیت در صنعت تایر باشیم و کشور را از واردات بی نیاز کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: صنعت تایر بسیار مهم است و چالش‌هایی که گاهی در کشور از این بابت صورت می‌گیرد، مشکل ساز است و متاسفانه کل صنعت حمل و نقل را دچار مشکل می‌کند و امیدواریم این مشکلات با همت مسئولین و مردم بر طرف شود چراکه با راه اندازی فاز اول تا پایان سال ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این کارخانه می‌تواند آلایندگی داشته باشد مقرر شده، با استفاده از فیلتر‌های استاندارد و همچنین پرداخت عوارض مربوط به آلایندگی به شهرستان، نسبت به افتتاح این کارخانه اقدام شود.

در فاز اول ۷هزار تن تولید این کارخانه بود که طی سه سال به ۲۲هزار تن خواهد رسید و این کارخانه پس از راه اندازی کامل ۱۰۰۰ شغل مستقیم و ۲ تا ۳هزار شغل غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *